دانلود سریال
Pacific Rim: The Black

با زیرنویس فارسی چسبیده
4168 تعداد بازدید
User 4
10
/
7.75
AnimeList Rating
User 5736
10
/
7.1
IMDB Rating
14
/
14
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Pacific Rim: The Black
دانلود سریال Pacific Rim: The Black

خلاصه داستان سریال Pacific Rim: The Black

اگر طرفدار انیمیشن هایی هستید که هم برای نوجوانان و هم برای بزرگسالان تولید شده باشد، بهتر است Pacific Rim: The Black را از دست نداده و از دیدن آن غافل نشوید. این مجموعه انیمیشنی، داستان زندگی یک خواهر و بردارد را به تصویر می کشد. البته ماجرای اصلی در مورد پسیری جوان است که تصمیم می گیرد دست خواهر کوچک ترش را گرفته و خانواده خود را پیدا کند. آن ها در همان ابتدای ماجرا، با چیزی مواجه می شوند که می تواند راه شان را سرعت بخشیده و مسیر را برایشان بسیار آسان تر سپری کند. 

چیزی که این پسر نوجوان و خواهر کوچک ترش با آن رو به رو شده اند، یک اسلحه است. اما این اسلحه چگونه می تواند به آن ها کمک کند تا بتوانند پدر و مادر خود را پیدا کند؟ آن ها در سریال Pacific Rim: The Black، یک اسلحه عادی ندارند و سلاحی که در دست دارند، یک سلاح غول پیکر و بزرگ است که می تواند برای آن ها بسیار مفید واقع شود. سلاحی که این سر نوجوان در دست دارد تا بتواند چیز هایی که سد راهش می شوند را با آن کنار بزند، متحرک است. این سلاح غول پیکر متحرک، پیگر نام دارد. 

 

سریال Pacific Rim: The Black

پیش از هر چیزی بهتر است بدانید که این انیمیشن سریالی، برای کودکان مناسب نبوده و بهتر است افراد بالای 14 سال آن را تماشا کنند. کارگردانی این مجموعه که در ژانر های ماجراجویی، علمی تخیلی، اکشن و خانوادگی ساخته شده، به عهده گرگ جانسون بود. Pacific Rim: The Black، محصولی مشترک از کشور های آمریکا و استرالیا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. می توان از کالوم ورثی، اریک لینبک و گایدئون آدلون به عنوان صداپیشگانی نام برد که در این مجموعه تلویزیونی به ایفای هنرمندی پرداخته اند. 

می توان از این انیمیشن به عنوان یک مینی سریال یاد کرد؛ چراکه تنها 1 فصل دارد. در همین یک فصل از این مجموعه، 14 قسمت قرار داده شده است که هر قسمت از آن، زمانی حدود 25 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. شبکه نتفلیکس وظیفه پخش و انتشار تمامی این قسمت ها را به عهده داشت. اولین قسمت از Pacific Rim: The Black در سال 2021 تولید شده و روی شبکه قرار گرفت. این سریال تا جایی ادامه داشت که آخرین قسمت از آن در سال 2022 توسط شبکه نتفلیکس پخش شد.

 همین 14 قسمت از این انیمیشن جذاب توانست طی کمتر از 1 سال، داستانی عالی را برای مخاطب عرضه کند. 

 

نقد سریال Pacific Rim: The Black

با توجه به آنکه افراد بالای 14 سال می توانند این مجموعه انیمیشنی را تماشا کنند، می توان گفت که افراد بیشتری در دسته مخاطبان آن قرار خواهند گرفت. وقتی یک انیمیشن تنها برای کودکان در نظر گرفته شده باشد، خانواده ها چندان مشتاق به دیدن آن نخواهند بود، اما اگر فرزندشان در حال تماشای مجموعه ای همچون Pacific Rim: The Black باشد، به احتمال زیاد امکان دارد که آن ها هم جذبش شوند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-02-07 03:13:29
    سریال جالبیه مخصوصا برای کسایی که با دنیای پاسیفیک ریم اشنا هستن
  • 1400-01-22 07:35:17
    کیفیت 1080 رو قرار نمیدید؟
  • EA
    1400-01-11 01:25:21
    سریال بدی نیست ولی فیلمش به خصوص قسمت اولش خیلی خفن تر بود البته اوایل سریاله باید ببینیم در اینده چی میشه امیدوارم بهتر بشه ضمنا ممنون از انیمه لیست
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.