دانلود سریال
Dickinson

با زیرنویس فارسی چسبیده
2858 تعداد بازدید
User 2
10
/
6.5
AnimeList Rating
User 17681
10
/
7.6
IMDB Rating
30
/
30
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Dickinson
دانلود سریال Dickinson

خلاصه داستان سریال Dickinson

اگر دوست دارید در مورد زندگی برخی افراد دانسته و زندگی آن شخص را در قالب یک سریال مشاهده کنید، بهتر است از Dickinson غافل نشوید و ساعاتی را برای تماشای آن کنار بگذارید. این مجموعه تلویریونی، داستان زندگی دختری را روایت می کند که علاوه بر نویسندگی، شاعری بسیار ماهر و زبده است که تا به حال شعر های زیادی سروده است. این خانم جوان، امیلی دیکینسون نام داشته و فردی است که در آمریکا زندگی می کند. این مجموعه تلویزیونی، روایت این دختر جوان را در قرن نوزدهم به تصویر می کشد. 

این دختر جوان زیبا رو، نمی تواند حرف دلش را به صورتی به جز شعر، بیان کرده و آن را به گوش همه برساند. او که حالا رابطه خوبی با والدینش ندارد و از آن ها خجالت می کشد، در سریال Dickinson، نمی تواند خواسته هایش را راحت بیان کند؛ به همین دلیل است که از راه شاعری، راهی را در دل بسیاری از افراد باز می کند. او در کنار مسائلی که در خانه شان حکم فرما است، از این طریق، به مسائل بیرون از خانه هم می پردازد. امیلی سعی می کند از طریق شعر، به جامعه و محدودیت های جنسی بپردازد، اما برخی افراد جلوی او را می گیرند. 

 

سریال Dickinson

این مجموعه تلویزیونی که ژانر های درام، تاریخی، فانتزی، بیوگرافی، عاشقانه و کمدی سیاه را در خود جای داده، به واسطه آلنا اسمیت ساخته شده است. البته این فرد، کارگردانی Dickinson را هم بر عهده داشت. می توان از جین کراکوسکی، آنا باریشنیکوف، آدریان انسکو، هیلی استاینفلد، الا هانت و توبی هاس به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در دیکینسون به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش های مهمی را به عهده داشتند. دیکینسون، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. 

دیوید گوردون گرین، اشلی زالتا، دارلن هانت، آلنا اسمیت، الکس گلدستون و مایکل شوگر، از تهیه کنندگان اجرایی این مجموعه تلویزیونی عاشقانه هستند. وظیفه تولید آن به عهده کمپانی های انانیموس اکانت و ویپ بوده است. اولین قسمت از سریال درام Dickinson، در سال 2019 روی شبکه اپل تی وی پلاس قرار گرفت. دیکینسون 3 فصل و 30 قسمت ساخته شده که هر قسمت از آن، زمانی حدود 26 الی 34 دقیقه را به خود اختصاص داده است. وظیفه پخش تمامی این قسمت که از سال 2019 تا 2021 تولید شدند به عهده اپل تی وی پلاس بود. 

بهتر است افراد زیر 14 سال، این مجموعه تاریخی و عاشقانه را تماشا نکنند؛ چراکه برخی از صحنه های آن، مناسب افراد زیر 14 سال نیست. 

 

نقد سریال Dickinson

یکی از اصلی ترین مسائلی که توانسته دیکینسون را تا حد زیادی بالا کشیده و این مجموعه تلویزیونی را در جایگاه مناسبی قرار دهد، مضمون داستان آن بوده است. نویسندگان آن توانستند، داستان را به صورتی بسیار قوی و پر محتوا تولید کنند. البته نمی توان تاثیر عوامل دیگر همچون: سبکی منحصر به فرد، نشان دادن وقایع تاریخی به بهترین شکل ممکن و همچنین بازی عالی بازیگران و همچنین خو گرفتن آن ها را نادیده گرفت. Dickinson توانست با توجه به همین مسائل، افتخارات زیادی را نصیب خود کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.