دانلود سریال
Mare of Easttown میر اهل ایست‌تاون

با زیرنویس فارسی چسبیده
2502 تعداد بازدید
User 3
10
/
8.33
AnimeList Rating
User 168648
10
/
8.4
IMDB Rating
7
/
7
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Mare of Easttown (میر اهل ایست‌تاون) با زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود سریال Mare of Easttown (میر اهل ایست‌تاون) با زیرنویس فارسی چسبیده

خلاصه سریال Mare of Easttown

سریال mare of Easttown در حومه فیلادلفیا صورت می گیرد؛ جایی که کارآگاه پلیس ماریان "mare" به تحقیق درباره قتل اخیر یک مادر نوجوان می پردازد، در حالی که سعی می کند زندگی خودش از هم نپاشد. ماری یک قهرمان محلی است که 25 سال قبل ستاره یک بازی قهرمانی بسکتبال دبیرستانی بوده است. او همچنین یک سال است که هنوز قادر به حل پرونده دختر جوان ناپدید شده دیگری نشده است و باعث شده که بسیاری از افراد جامعه به مهارت های کارآگاهی او شک کنند. مشکلات شخصی او شامل طلاق، از دست دادن پسرش به دلیل خودکشی و... است.

در جامعه کوچک ایست تاون پنسیلوانیا، زمانی که مادر دختر، داون، از اخبار درباره پرونده حل نشده شکایت می کند، به کارآگاه ماری شیهان دستور داده می شود تا تحقیقات یک ساله درباره ناپدید شدن کیتی بیلی جوان را دوباره باز کند. علاوه بر نا امیدی ماری، همسر سابقش فرانک در حال ازدواج مجدد است و تمام خانواده ماری از جمله مادرش هلن، دختر نوجوان سیوبهان و نوه 4 ساله درو را به جشن نامزدی خود دعوت کرده است.

 

سریال Mare of Easttown

Mare of Easttown یک سریال جنایی و محصول کشور آمریکا است که توسط برد اینگلزبی برای HBO ساخته و نوشته شده است. این سریال به کارگردانی کریگ زوبل، اولین بار در 18 آوریل 2021 پخش شد و در 30 می 2021 به پایان رسید. کیت وینسلت در نقش شخصیت اصلی، کارآگاهی که در حال تحقیق در مورد یک قتل در شهر کوچکی در نزدیکی فیلادلفیا است. جولیان نیکلسون، ژان اسمارت، انگوری رایس، ایوان پیترز، سوسی بیکن، دیوید دنمن، نیل هاف، مک آردل، گای پیرس، کیلی اسپانی، جان داگلاس تامپسون و جو تیپت در نقش های مکمل ظاهر می شوند.

Mare of Easttown یک فصل و 7 قسمت دارد که در مجموع، زمان هر قسمت آن 403 دقیقه است. این مجموعه دارای ژانر درام، جنایی و رازآلود است که داستان های مهیجی را در خود جای داده است.
 

نقد سریال میر اهل ایست‌تاون

مجموعه تلویزیونی Mare of Easttown در 14 سپتامبر 2021 توسط کمپانی برادران وارنر به صورت بلوری و دی وی دی منتشر شد. این مجموعه تلویزیونی مورد تحسین منتقدان بسیاری قرار گرفت. در جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این سریال بر اساس 128 بررسی با میانگین امتیاز 8.1 از 10، 95 درصد تایید شده است. اجماع منتقدان این وب سایت می گویند بر پایه بهترین کیت وینسلت، جاه طلبی های این مجموعه تلویزیونی گاهی فراتر از حد ممکن است؛ اما رمز و راز اصلی آن با چنین حس قوی از مکان و شخصیت پشتیبانی می شود که اهمیت چندانی ندارد. در متاکریتیک، این سریال بر اساس بررسی های 42 منتقد دارای میانگین وزنی 81 از 100 است که نشان دهنده تحسین جهانی است.

وینسلت به خاطر بازی خود مورد تحسین های بسیاری قرار گرفت؛ از جمله لوسی منگان از گاردین که نوشت اگر می توانید در این اواخر یک اجرای تعیین کننده داشته باشید، بدون شک این مال وینسلت است. او خیلی فوق العاده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • Eli
    1400-07-16 14:14:39
    وقتی همه لینکا خرابه براچی اشتراک میذارین
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.