دانلود سریال
Ray

1531 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 9174
10
/
7.1
IMDB Rating
5
/
5
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Ray
دانلود سریال Ray

خلاصه داستان سریال Ray

این مجموعه تلویزیونی که با نام ری شناخته می شود، گلچینی از 4 داستان متفاوت اما تقریبا مرتبط به یکدیگر است. اولین داستان سریال Ray مربوط به ماجرای کوتاهی در مورد یک کارآفرین است که ایپسیت راما نیر نام داشته و در کارش بسیار موفق است. در زندگی شخصی و همچنین کاری او، اتفاقاتی رخ داده که این اتفاقات، مسیر و راه اصلی اش را تغییر می دهند. دومین ماجرا، از داستان باهروپیا است که در آن باهوروپی سعی می کند در مورد یکی از کارمند های دفتری که ایندراشیش نام دارد، اطلاعاتی را جمع آوری کند. 

دلیل اینکه باهوروپی می خواهد این کار را انجام دهد، مربوط به کتابی ارزشمند است که ایندراشیش آنم را در دست دارد. سومین داستان هم که بر اساس هونگامال کیوم بارپا به تصویر کشیده شده، نوشته ابیشک چاوبی است. در این مجموعه داستانی از Ray، 2 نفر که از قبل با هم آشنایی داشتند، دوباره در سفری با قطار، با همدیگر آشنا می شوند. یکی از آن ها مصافیر علی نام داشته و دیگری با اسم اسلم بایگ شناخته می شود. آخرین ماجرا هم درباره داستانی کوتاه از همنام ری است که زندگی بازیگری مشهور با نام ویکرام آرورا را به تصویر می کشد. 

 

سریال Ray

ری، مجموعه تلویزیونی است که به کارگردانی آبیشک چاوبی، سریجیت موکرجی و واسان بالا ساخته شده است. می توان از ژانر های درام، جنایی و هیجانی به عنوان سبک های قالب بر آن نام برد. سریال Ray، محصولی از کشور هند بوده و به زبان های هندی و انگلیسی ساخته شده است. این مجموعه تلویزیونی هندی بر اساس داستان های کوتاه که نوشته ساتیا جیت ری هستند، تولید شد. ری در 1 فصل و 4 قسمت ساخته شده است که هر کدام از این 4 ماجرا در یکی از این قسمت ها قرار گرفته اند. 

می توان از دیبیندو باتاچاریا، رادیکا مدان، آنیندیتا بوز، منوج باجپایی، منون شیطون ، شوتا باسو پراساد، چاندان روی سانیال، هارشواردان کاپور، کی کی منون و کیف بیدیتا به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه جنایی و درام به ایفای نقش پرداخته اند. آجیت آندهاره به عنوان تهیه کننده اصلی Ray شناخته می شود. وظیفه پخش این مینی سریال هندی به عهده شبکه جهانی نتفلیکس بود. اولین قسمت از آن در تاریخ 25 ژوئن 2021 روی این شبکه قرار گرفته، پخش شده و مورد بازدید جهانیان قرار گرفته است. 

کمپانی های تیپینگ پوینت و ویاکوم 18 استودیوز، وظیفه تولید این گلچین هندی را به عهده داشتند. 

 

نقد سریال Ray

با توجه به آنکه در این مجموعه 4 قسمتی یا بهتر است بگوییم 4 داستانی، ماجرا های مختلفی جای گرفته و می توان در هر کدام از آن ها، علاوه بر صحنه های ماجراجویانه، بخش های طنز و روان شناختی را هم مشاهده کرد، می توانیم آن را در دسته مینی سریال های موفق قرار دهیم. البته Ray توانسته در سایت معتبر و جهانی IMDB به عنوان یک مجموعه هندی، امتیاز 7.2 را هم کسب کند. این امتیاز نشان از آن دارد که بینندگان بسیاری، به آن رای مثبت داده اند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.