دانلود سریال
Breeders پرورش دهندگان

1804 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 7344
10
/
7.5
IMDB Rating
40
/
40
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Breeders (پرورش دهندگان) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Breeders (پرورش دهندگان) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریال Breeders

تمرکز اصلی این مجموعه تلویزیونی روی پدر و مادری است که قصد دارند فرزندان خود را به بهترین شکل ممکن تربیت کنند. به نظر می رسد این افراد در سریال Breeders، با چالش های بسیاری رو به رو می شوند که ابتدا باید آن ها را حل کرده و سپس بتوانند پدر و مادری خوب برای بچه های خودشان باشند. البته که بسیاری از این چالش ها مربوط به همین وظیفه آن ها به عنوان والدین است. پولس مردی است که به عنوان پدر این خانواده شناخته می شود و بسیاری از وظایف خانواده روی دوش او است. 

پولس همیشه فکر می کرد که می تواند پدری بسیار عالی و دوست داشتنی باشد. البته او فردی آرام و با اعتماد به نفس به نظر می رسد؛ با توجه به همین شخصیتش بود که چنین حدس و گمانی درباره خود می زد. در سریال Breeders وقتی او با چنین وظیفه بزرگی مواجه شده، دیگر طرز فکرش هم تغییر کرده است. او فکر می کرد می تواند فرزندانش را با آرامش خاطر و بدون هیچ مشکل خاصی تربیت کند؛ اما دیگر اینگونه به نظر نمی رسد! این پدر متفکر، برخی اوقات نمی تواند شخصیت هایی که دارد را با هم هماهنگ کند؛ به همین دلیل است که دچار مشکل می شود. 

 

سریال Breeders

این مجموعه تلویزیونی که با نام پرورش دهندگان شناخته می شود، داستانی بسیار هیجان انگیز داشته و می تواند مخاطب را برای تماشای ادامه اش جذب کند. وظیفه کارگردانی سریال Breeders به عهده فردی به نام کریس ادیسون بود. این شخص توانست وظیفه خود را تا حد زیادی به خوبی انجام دهد و همه چیز را با هم هماهنگ کند. می توان از ژانر های درام و کمدی به عنوان دیگر ژانر هایی نام برد که در کنار سبک مهیج به چشم آمده و خود نمایی می کنند. این مجموعه کمدی محصولی مشترک از کشور های آمریکا و انگلستان بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. 

با توجه به داستانی که در سریال پرورش دهندگان روایت شده و به تصویر کشیده می شود، بهتر است افرادی که سنی بیش از 18 سال دارند آن را تماشا کنند؛ چرا که محتوای داستان Breeders مناسب اشخاصی با سن زیر 18 سال نیست. می توان از مارتین فریمن، جورج ویکمن، استلا گونت، پتریک بلادی، آلان آرم استرانگ، جایدا ایلس و دیزی هگارد به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در پرورش دهندگان به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش آفرینی کرده اند. این مجموعه تلویزیونی در 3 فصل و 31 قسمت ساخته شده است. 

هر کدام از 31 قسمت پرورش دهندگان، زمانی حدود 30 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. اولین قسمت از این مجموعه کمدی و مهیج، در سال 2020 توسط شبکه های هولو و اف ایکس منتشر و پخش شده است. 

 

نقد سریال Breeders

اگر قرار باشد برای نقد این سریال تنها به امتیازی که از سایت IMDB دریافت کرده بسنده کنیم، می توانیم آن را در دسته خوب ها قرار دهیم. Breeders توانست در این سایت به امتیاز 7.4 دست یابد. چنین امتیازی نشان از بازخورد خوب آن داشته و این قضیه را بیان می کند که بسیاری از بینندگان، نظر مثبت خود را راجع به آن نشان داده اند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.