دانلود سریال
Brooklyn Nine-Nine

3643 تعداد بازدید
User 2
10
/
9.5
AnimeList Rating
User 332155
10
/
8.4
IMDB Rating
153
/
153
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Brooklyn Nine-Nine
دانلود سریال Brooklyn Nine-Nine

خلاصه داستان سریال Brooklyn Nine-Nine

تمرکز اصلی این مجموعه تلویزیونی که با نام بروکلین 99 شناخته می شود، روی فردی به نام جیک پرالتا است. جیک در سریال Brooklyn Nine-Nine، به عنوان یک کارآگاه پلیس شناخته شده و در بروکلین زندگی می کند. او با اینکه فردی بسیار با استعداد و تیزهوش است، اما بسیاری از مسائل را جدی نگرفته و از کنار آن ها به راحتی رد می شود. می توان دلیل چنین کار هایی را در خصلت بازیگوش بودن او جست و جو کرد. جیک در کاری که انجام می دهد، فردی بسیار توانمند است؛ اما نمی تواند در یکجا بنشیند و شخصیتش به صورتی است که باید همیشه جنب و جوش داشته باشد. 

همه چیز به همین منوال پیش نرفته و شرایط طوری تغییر می کند که او باید کمی بیشتر روی کارش تمرکز داشته و از حس بازیگوشی اش تا حد زیادی بکاهد. در Brooklyn Nine-Nine، رئیس جدید به اداره پلیس آمده است که فردی بسیار سخت گیر به نظر می رسد؛ حالا جیک باید بنا بر این مسئله رفتار کند. اینکه او بتواند میان جنب و جوش بودن خود و همچنین خواسته های رئیس جدیدش هماهنگی ایجاد کند، به نظر سخت می رسد؛ به همین دلیل با مشکلاتی مواجه می شود. رئیس پلیس، از این کارآگاه بازیگوش می خواهد که برای خود و همچنین دیگران ارزش بیشتری قائل شود. 

 

سریال Brooklyn Nine-Nine

دن گور فردی است که کارگردانی این مجموعه تلویزیونی را به عهده داشت. بروکلین 99 در ژانر های کمدی، کمدی موقعیت و همچنین جنایی ساخته شده است. وظیفه ساخت Brooklyn Nine-Nine به عهده افرادی با نام های مایکل شور و دن گور بوده است. می توان از ملیسا فومرو، اندی سمبرگ، تری کروس، چلسی پرتتی، جو لو ترولیو، استفانی بیاتریز و آندره برگر به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این سریال به ایفای هنرمندی پرداخته اند. هر کدام از این افراد، با نقش خود در این مجموعه خو گرفته و بهترین بازی خود را ارائه دادند. 

بروکلین 99، محصولی از ایالات متحده آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. دیوید ماینر، دن گور، فیل لرد، کریستوفر میلر و مایکل شور، از تهیه کنندگان اجرایی این مجموعه تلویزیونی کمدی هستند. Brooklyn Nine-Nine به تهیه کنندگی مارشال بون و اندی سمبرگ ساخته شده است. بروکلین 99 در 8 فصل و 153 قسمت تولید شد. هر کدام از این قسمت ها زمانی حدود 21 الی 23 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. تمامی سکانس های این مجموعه جنایی و کمدی در کالیفرنیا و لس آنجلس ضبط شده اند. 

وظیفه پخش تمامی قسمت های بروکلین 99 به عهده شبکه های فاکس و ان بی سی بود. اولین قسمت از این سریال در تاریخ 17 سپتامبر 2013 روی این شبکه ها قرار گرفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال Brooklyn Nine-Nine

همین که این مجموعه تلویزیونی توانسته در سایت جهانی IMDB امتیاز 8.4 را از آن خود کند، می تواند دلیل بسیار محکمی برای موفقیت آن باشد. چنین امتیازی بر اساس نظر و رای مثبت بینندگان به Brooklyn Nine-Nine داده شده است. این سریال توانسته در عین جدی بودن با سبک جنایی، طنز را هم با داستان آن مخلوط کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.