دانلود سریال
Heels هیلز

4016 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 9091
10
/
8
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Heels (هیلز) بدون سانسور با کیفیت بالا با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Heels (هیلز) بدون سانسور با کیفیت بالا با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریال Heels

داستان این مجموعه تلویزیونی روی زندگی 2 برادر با نام های جک و ایس متمرکز است. یکی از آن ها در سریال Heels، شرور بوده و دیگری فردی خوب است. به نظر می رسد با توجه به این قضیه، آن ها رقیب یکدیگر شوند و بخواهند همدیگر را شکست دهند. بنا بر آنکه هر کدام از آن ها سعی دارند در کشتی موفق شده و خود را ارتقا دهند، این مسئله بیش از پیش خود را نمایان می کند. رشته ورزشی این 2 برادر، کشتی کج است و سطح شان تا جایی بالا می رود که باید در گرجستان مبارزه کنند تا مشخص شود کدام یک از آن ها قوی تر از دیگری است. 

شاید بتوان دلیل اصلی مبارزه آن ها در کشتی را چیز مهم تری تلقی کرد. آن ها در سریال Heels، قصد دارند این مبارزه را انجام دهند تا بتوانند نظر پدرشان (که مرده) را نسبت به خود جلب کرده و از ارث پدر خود بهره کافی را ببرند. دلیل اصلی این مبارزه را می توان در به دست آوردن میراث پدری جست و جو کرد. البته که این 2 برادر، که یکی از آن ها تخس و شرور بوده و دیگری رفتار های قهرمانانه دارد، با انجام این مبارزه می خواهند نظر شهروندان گرجستان را هم به خود جلب کنند تا از مزایای این قضیه بی نصیب نمانند. 

 

سریال Heels

با توجه به آنکه هیلز دارای تنها 8 قسمت بوده و یک مینی سریال محسوب می شود، کارگردانی 6 قسمت ابتدایی اش به عهده پیتر سیگنال بوده و 2 قسمت پایانی اش هم با کارگردانی جسیکا لاوری انجام شد. Heels در ژانر های درام و ورزشی ساخته شده است. می توان از نیگل کوکر، استفن آمل، کلی برگلاند، الیسون لاف، الکساندرا لادوینگ و مادی مک کورمک به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه تلویزیونی به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش خود را به بهترین شکل ممکن بازی کرده اند. 

هر قسمت از این مینی سریال که 8 قسمت را در خود جای داده، حدود 60 دقیقه زمان به خود اختصاص داده اند. با توجه به داستان جذاب آن و همچنین این تایمی که برای هر قسمت در نظر گرفته شده، حوصله بیننده سر نرفته و می تواند Heels را با نهایت اشتیاق و هیجان تماشا کند. هیلز محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. می توان از میشل والدرون به عنوان نویسنده اصلی داستان این مجموعه تلویزیونی درام ورزشی نام برد. وظیفه پخش تمامی قسمت های آن به عهده شبکه استارز بود. 

اولین قسمت از هیلز در تاریخ 15 آگوست 2021 روی شبکه استارز قرار گرفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال Heels

همه چیز از همان ابتدای داستان بسیار جذاب و خیره کننده به نظر می رسد. وقتی یک مجموعه بتواند از همان اول روی اصل مطلب برود و سپس کم کم توضیحش دهد، می توان این قضیه را یکی از نقاط قوت آن دانست. در واقع، Heels هم به همین صورت ساخته شده و در ابتدا روی 2 برادر تمرکز کرده است. با توجه به این موضوع و همچنین دیگر مسائل، هیلز در دسته مینی سریال های موفق قرار گرفت. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.