دانلود سریال
He-Man and the Masters of the Universe

1911 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2062
10
/
5.8
IMDB Rating
26
/
26
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال He-Man and the Masters of the Universe
دانلود سریال He-Man and the Masters of the Universe

خلاصه داستان سریال He-man and the masters of the universe

He-man and the masters of the universe نام سریال انیمیشنی است که شخصیت اصلی آن شاهزاده آدام است. در سیاره اترنیا، نخستین سیاره خلقت، دیکتاتوری شرور بر می خیزد. نام این دیکتاتور اسکلتور است. او با در اختیار داشتن ارتش های شیطانی قصد دارد تمام قلمرو های سلطنت اترنیا و قلعه گری اسکال را که گفته می شود بزرگ ‌ترین قدرت دنیا را در دل خود دارد، از آن خود کند. کلدور عموی شاهزاده آدام است که طی خیانت او، شاهزاده از پدرش کینگ راندور جدا می شود. شاهزاده آدام پس از عضویت در قبیله تایگر به همراه بهترین دوستش کراستین، یک شمشیر قدرت پیدا می کند که او را به هیمن، قدرتمند ترین مرد جهان تبدیل می کند. 

کرینگر و کراستینو متحدان جدید شاهزاده آدام، تلا و دانکن که به مرد در آغوش معروف است، جوخه ای تشکیل می دهند. در این هنگام کلدور به شخصیتی بسیار شرور تبدیل می شود که این جوخه باید با آن مبارزه کند. درhe-man and the masters of the universe  تنها هیمن و جوخه قهرمانان شجاع او می ‌توانند این شخصیت شرور را متوقف کنند و آرامش را به جهان باز گردانند. مبارزه آن ها بسیار جذاب و دیدنی است و شامل صحنه های هیجان انگیزی می شود.

 

داستان سریال He-man and the masters of the universe

این سریال به کارگردانی مشترک مت آرنز، لوبومیر آرنوف، آرمن ملکونیان و ریکاردو کوردیس تولید شده است. he-man and the masters of the universe  توسط دو کمپانی ماتل و ماتل تلویژن تولید و منتشر شده است. همچنین این انیمیشن بازسازی سریالی به همین نام و محصول سال ۱۹۸۳ میلادی است. این انیمیشن پر طرفدار ژانر های مختلفی را شامل می‌ شود که از این ژانر ها می توان به اکشن، ماجراجویی، کمدی، درام، فانتزی، خانوادگی و علمی تخیلی اشاره کرد. به همین دلیل مورد توجه تعداد زیادی از مخاطبان با سلایق مختلف قرار گرفته و جذابیت زیادی دارد.

انیمیشنhe-man and the masters of the universe  محصول ایالات متحده آمریکا و به زبان انگلیسی است که در آمریکا، انگلستان و سایر کشورها به صورت هم زمان منتشر شد. در نسخه اصلی آن هنرمندانی از جمله کیمبرلی بروکس، آنتونی دل ریو، گری گریفین، دیوید کی، یوری لوونتال و جودی آلیس لی به جای کاراکتر های هیمن و اربابان جهان صدا پیشگی کردند. این مجموعه در ۳ فصل تولید شده است. همچنین هر قسمت آن ۲۶ دقیقه است که به دلیل کم بودن زمان آن، می تواند مخاطبان را سرگرم کند و آن ها را خسته و کسل نمی کند. شبکه نتفلیکس انتشار این مجموعه را برعهده داشت که اولین قسمت آن را در ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۱ منتشر کرد. تماشای این اثر برای افراد زیر ۷ سال توصیه نمی شود.

 

نقد سریال He-man and the masters of the universe

این نمایش به طور کلی نقد های مثبتی را از سوی منتقدان و طرفداران دریافت کرده است. سایتRotten tomatoes  بر اساس 5 نقد منتقدان امتیاز ۶.۸ را به he-man and the masters of the universe گزارش داد. همچنین این اثر توانست امتیاز ۶.۲ را از سایت معتبرIMDB  دریافت کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.