دانلود سریال
Into the Dark

1771 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 5074
10
/
6.3
IMDB Rating
24
/
24
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Into the Dark
دانلود سریال Into the Dark

خلاصه داستان سریال Into the Dark

Into the Dark یک مجموعه تلویزیونی جذاب است که در ایالات متحده آمریکا تولید شد. این سریال دارای فصل ‌های مختلفی است. در هر قسمت از این مجموعه، داستان جدیدی با حضور بازیگران مختلف روایت می شود که بر اساس اتفاقاتی که در روز های خاصی از سال رخ می‌ دهد شکل می‌ گیرد. عناوین این قسمت‌ ها اغلب با نام روز جشنواره‌ های مختلفی که در طول سال برگزار می ‌شوند، هماهنگ شده ‌اند.

این سریال ترسناک و تخیلی است و تنش، ترس و تراژدی بخش جدایی ناپذیری از آن است. به عنوان مثال: در یکی از قسمت ها که Pooka نام دارد، بازیگر نایجل تورنت در نقش یک شومن، با داشتن یک لباس عروسکی خاص به شهرت می ‌رسد؛ اما در پایان رویای او به کابوس تبدیل شده و او با یک قاتل رو به رو می ‌شود. با توجه به داستان های متعددی که در Into the Dark وجود دارد، باید برای درک هر چه بهتر تمام قسمت‌ های آن را مشاهده کنید. داستان پر از اتفاقات غیر منتظره است که اهمیت آن را چند برابر خواهد کرد. 

 

سریال Into the Dark

Into the Dark یک مجموعه آمریکایی تلویزیونی است که در سال ۲۰۱۸ به روی آنتن شبکه Hulu رفت. این سریال شامل ۲۴ قسمت است و هر بخش آن حول یک جشن یا رویداد خاصی تنظیم شده است. ایده این مورد برای بار اول در سال ۲۰۱۶ به وسیله شرکت Blumhouse Television ارائه شد. با توجه به موفقیت فراوان فیلم ‌های ترسناک ساخته شده توسط Jason Blum،  شرکت سازنده تصمیم به ساخت یک سریال تلویزیونی گرفته بود. نکته جالب در مورد این سریال این است که هر قسمت آن کاملاً مجزا از بقیه است و بازیگران، کارگردانان و نویسندگان آن هر بار تغییر می ‌کنند.

از مهم ترین قسمت های این مجموعه می‌توان به The Body، New Year, New You، Treehouse، Culture Shock و Pooka اشاره کرد. همچنین برای فصل چهارم، قرار است به طور مخصوص برای هالوین، یک دو قسمتی با عنوان The Thirteenth Floor ساخته شود. مدت زمان هر قسمت از Into the Dark معمولاً حدود ۹۰ دقیقه است. با این حال در بعضی از قسمت‌ ها این مدت زمان کوتاه‌ تر یا بلند تر از این می ‌تواند باشد. به عنوان مثال: قسمت Pooka با مدت زمان ۱۰۵ دقیقه، بلند ترین قسمت آن محسوب می شود. همچنین قسمت Down با مدت زمان ۷۵ دقیقه، کوتاه‌ ترین قسمت این مجموعه خواهد بود. در مجموع مدت زمان هر قسمت برای دیدن یک داستان کامل و روان بسیار مناسب است.

 

نقد سریال Into the Dark

در حال حاضر Into the Dark جایزه ‌ای دریافت نکرده است؛ اما از آنجایی که سریال هنوز در حال پخش است، احتمال دارد که در آینده جوایزی را به دست بیاورد. بر اساس سایت IMDb این مجموعه امتیاز کلی ۶٫۳ از ۱۰ امتیاز کسب کرده است. در حالی که بر اساس سایت Rotten Tomatoes فصل اول این مجموعه 75% امتیاز و فصل دوم آن 80% امتیاز کاربر دریافت کرده ‌اند. با توجه به رتبه بندی های فوق، می ‌توان گفت که این سریال مورد پسند قرار گرفته و همچنان در حال پیشرفت است.

 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.