دانلود سریال
Designated Survivor

1576 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 96925
10
/
7.5
IMDB Rating
53
/
53
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Designated Survivor
دانلود سریال Designated Survivor

خلاصه داستان سریال Designated Survivor

بازمانده برگزیده نام این مجموعه تلویزیونی است که زندگی فردی به نام تام کیرک من را به نمایش می گذارد. تام کیرک من در Designated Survivor، به عنوان یکی از افرادی شناخته می شود که در کابینه دولت قرار داشته و کار های عادی و روزمره را برای آمریکا انجام می دهد؛ اما همه چیز به همین شکل عادی پیش نرفته و اتفاقاتی رخ می دهند که مسیر او عوض می شود. تام پس از مسائلی که برای دیگر افراد در کابینه دولت پیش می آید، به مقام بالاتری دست پیدا می کند. این اتفاق مربوط به حمله تروریستی در واشینگتن است. 

طی حمله تروریستی که در این شهر از آمریکا صورت می گیرد، تمامی افرادی که بالا دست تام کیرک بوده و کار های مهم تری را در کابینه دولت انجام می دادند، کشته می شوند. حالا تام باید در سریال Designated Survivor، این وضعیت آشفته و اوضاع بد را کنترل کرده و سعی کند همه چیز را آرام کند. پس از این حمله تروریستی است که او به عنوان تنها بازمانده دولت شناخته شده می شود. در واقع، همه چیز از قبل مشخص شده بود که اگر کسی در دولت باقی نماند، تام کیرک من به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود. 

 

سریال Designated Survivor

کارگردانی این مجموعه تلویزیونی که در ژانر های درام، سیاسی، دلهره آور، راز آلود و اکشن ساخته شده، به عهده دیوید گوگنهایم بود. البته که این فرد به عنوان سازنده اصلی بازمانده برگزیده هم شناخته می شود. داستان Designated Survivor، بر اساس مجموعه تلویزیونی که بازمانده برگزیده: 60 روز نام داشت نوشته و به تصویر کشیده است. می توان از ایتالیا ریچی، تانر بوکان، کیفر ساترلند، کل پن، مگی کیو، پائولو کوستانزو، آدان کانتو، ناتاشا مک الهون و زوئی مک للان به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در بازمانده برگزیده به ایفای هنرمندی پرداخته اند. 

کیفر ساترلند، نیکولاس پپر، مارک گوردون، ایمی هریس، پل مک گوگان، جان هارمون فلدمن، سیمون کینگبرگ و سوزان بایمل، از تهیه کنندگان اجرایی این مجموعه تلویزیونی رازآلود هستند. ریچارد کلین و ان کییندبرگ، به عنوان تهیه کنندگان اصلی Designated Survivor شناخته می شوند. این سریال در 3 فصل و 53 قسمت ساخته شده است. هر کدام از این 53 قسمت، زمانی حدود 42 الی 60 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. شبکه های ای بی سی آمریکا و همچنین نتفلیکس که شبکه ای جهانی است، وظیفه پخش تمامی قسمت های بازمانده برگزیده را به عهده داشتند. 

اولین قسمت از این مجموعه 3 فصلی در تاریخ 21 سپتامبر سال 2016 روی این شبکه ها قرار گرفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال Designated Survivor

پیش از هر چیزی بهتر است بدانید بنا بر ژانر هایی که این سریال را در بر گرفته و داستانش را تعریف می کنند، توصیه می شود افراد زیر 14 سال آن را تماشا نکنند. با توجه به آنکه بازمانده برگزیده توانسته در سایت معتبر و جهانی IMDB امتیاز خوبی را از آن خود کند، می توان آن را در دسته مجموعه های موفق قرار داد. Designated Survivor توانست در این سایت، امتیاز 7.5 را از کسب کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-11-06 20:29:34
    یکی از بهترین سریالهایی بود ک دیدم با تشکر
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.