دانلود سریال
Promised Land

1156 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1001
10
/
6.5
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Promised Land
دانلود سریال Promised Land

خلاصه داستان سریال Promised Land

داستان این مجموعه تلویزیونی که با نام سرزمین موعود شناخته می شود، حول محور 2 خانواده است که در یک شهر زندگی کرده و هر کدام از آن ها قصد دارند به قدرت و ثروت زیادی دست یابند. این خانواده ها در سریال Promised Land، در شهری به نام سونوما که شهر بسیار کوچکی در ایالت کالیفرنیا است زندگی می کنند. تمامی افراد اعضای این 2 خانواده لاتین بوده و زاده همان مکان هستند. به نظر می رسد هر کدام می توانند راه خود را رفته و در مسیری که می پیمایند، موفق شده و به جایگاه دلخواه خود برسند. 

شیوه زندگی آن ها شبیه به هم بوده و تمامی اعضای هر 2 کفه ترازو قصد دارند از راهی بروند که خانواده مقابل رفته و می خواهند که پا جای پای دیگری بگذارند. با توجه به همین شرایط است که تمامی افراد در جدل با یکدیگر بوده و برای داشتن قدرت و ثروت با هم رقابت می کنند. این رقیب بودن است که سریال Promised Land را جهت می دهد و ماجرای اصلی آن را می سازد. در همین کشمکش ها خانواده ها، چالش هایی را هم درون خود پیدا کرده و سعی می کنند آن ها را هرچه سریع تر و به بهترین شکل ممکن حل کنند. 

 

سریال Promised Land

کارگردانی این مجموعه تلویزیونی که در ژانر درام ساخته شده، به عهده افرادی با نام های کلارا آرانوویچ، چی یون چونگ و ادوارد اورلانس بود. مت لوپز و تارا تومیچویچ از افرادی هستند که وظیفه نوشتن فیلمنامه این مجموعه را به عهده داشتند. سرزمین موعود، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. Promised Land به تولید کمپانی های باتل ماونتین فیلمز، ای بی سی تی وی و ای بی سی سینگنیتچز ساخته و منتشر شده است. 

می توان از توناتوه، آندرس ولز، جان اورتیز، سسیلیا سوارز، کریستسنا اوچوآ،آگوستو آگیلرا، مریول مولینو، رولاندو چوسان و کاتیا مارتین به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در سرزمین موعود نقش آفرینی کرده اند. این مجموعه تلویزیونی درام در یک فصل و 10 قسمت ساخته شده است؛ به همین دلیل به آن مینی سریال گفته می شود. هر کدام از قسمت های Promised Land، زمانی حدود 45 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. وظیفه پخش تمامی قسمت های این مینی سریال به عهده شبکه های امریکن برودکستینگ کمپانی، هولو و دیزنی پلاس بود. 

اولین قسمت از مینی سریال سرزمین موعود در تاریخ 24 ژانویه سال 2022 روی شبکه برودکستینگ آمریکا قرار گرفته و سپس شبکه های هولو و دیزنی پلاس اجازه پخش انحصاری آن را دریافت کردند. 

 

نقد سریال Promised Land

بسیاری از عوامل این مجموعه تلویزیونی درام دست به دست هم داده اند تا آن را به سطح مطلوب رسانده و برای بینندگان جذاب کنند. می توان از نویسندگی فوق العاده، شیوه کارگردانی عالی، بازی محشر بازیگران، فضا سازی خوب و همچنین نحوه فیلمبرداری مناسب به عنوان برخی از این عوامل نام برد. Promised Land توانست بر اساس این شرایط، امتیاز 6.2 را در سایت IMDB از آن خود کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.