دانلود سریال
Shining Vale دره درخشان

با زیرنویس فارسی چسبیده
2162 تعداد بازدید
User 1
10
/
7
AnimeList Rating
User 5831
10
/
7
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Shining Vale (دره درخشان) با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا بدون سانسور
دانلود سریال Shining Vale (دره درخشان) با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا بدون سانسور

خلاصه داستان سریال Shining Vale

این مجموعه تلویزیونی که با نام دره درخشان شناخته می شود، ماجرایی ترسناک و در عین حال جذاب از یک خانواده را به تصویر می کشد. این خانواده در سریال Shining Vale، با توجه به شرایطی که داشتند تصمیم گرفتند از شهر خود کوچ کرده و خانه شان را تغییر دهند تا زندگی شان هم کمی تغییر کند و از یکنواختی بیرون بیاید. دلیل اصلی این اقدام آن ها را می توان در نبود امکانات و درآمد پایین آن ها جست و جو کرد. از آنجایی که اعضای این خانواده روز های چندان خوبی را به خود نمی دیدند، تصمیم به تغییر محل زندگی شان گرفتند. 

آن ها از شهر بزرگ خود به محله ای رفتند که در مقایسه با شهر از امکانات کمی برخوردار بود و چندان بزرگ هم به نظر نمی رسید. همه چیز از همین محله و خانه ای که این خانواده برای خود انتخاب می کنند شروع می شود. آن ها در سریال Shining Vale، خانه ای را بر می گزینند که چندان عادی به نظر نمی رسد؛ در واقع این مکان نفرین شده است و آن ها از این موضوع اطلاعی ندارند. در این منزل مسکونی اتفاقات بسیار عجیب و وحشتناکی رخ داده بود و حالا این افراد باید با وجود تمام این اتفاقات، در این محل زندگی کنند. 

 

سریال Shining Vale

این مجموعه تلویزیونی که دره درخشان یا همان شاینینگ ویل نام دارد، در ژانر و سبک های فانتزی، کمدی، و به خصوص ترسناک ساخته شده است. کارگردانی این سریال را فردی به نام شارون هورگان به عهده داشت. او توانست کار خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده و Shining Vale را به سطح بالایی برساند. البته بسیاری از عوامل دیگر هم در این جایگاه دخیل بودند. دره درخشان، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. می توان از جف آستروف و شارون هورگان به عنوان نویسندگان اصلی فیلمنامه این مجموعه ترسناک نام برد. 

کورتنی کاکس، دایلان گِیج، گرِگ کینیر، گاس بیرنی، سرزان پارک، راب مورو، شرلین فن، جودیث لایت، میرا سوروینو و مرین دانگِی از بازیگرانی هستند که در این مجموعه تلویزیونی به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش آفرینی کرده اند. دره درخشان در یک فصل و 8 قسمت ساخته شده است؛ با توجه به همین مسئله، نام مینی سریال برازنده آن است. هر کدام از این قسمت های Shining Vale زمانی حدود 30 الی 45 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. وظیفه پخش تمامی قسمت ها به عهده شبکه استارز بود. 

این مجموعه تلویزیونی برای اولین بار در تاریخ 6 مارس سال 2022 روی شبکه استارز قرار گرفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال Shining Vale

پیش از هر چیزی لازم است بدانید که این مینی سریال مناسب افراد زیر 17 سال نیست. شاینینگ ویل توانسته با داستان جذاب و همچنین بسیاری از عوامل دیگر، نظر بینندگان زیادی را نسبت به خود جلب کرده و از این رو به امتیاز مناسبی دست یابد. می توان صادق بودن این مسئله را از امتیازی که سایت IMDB برای آن در نظر گرفته، متوجه شد. این سایت امتیاز 8.4 را برای Shining Vale مناسب دانست. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.