دانلود سریال
DMZ

1012 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3926
10
/
5.5
IMDB Rating
4
/
4
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال DMZ
دانلود سریال DMZ

خلاصه داستان سریال DMZ

داستان مجموعه DMZ وقایع پس از یک جنگ داخلی را نشان می دهد که در آن منطقه ای به نام منهتن غیر نظامی شناخته شده و با اسمDMZ معرفی می ‌شود. هنگام جدایی سایر مناطق نظامی از این منطقه فردی به نام آلما از پسر خود جدا شده و در حال حاضر، به دنبال پیدا کردن او است. البته این منطقه قوانین سختگیرانه ای دارد و فردی حق ورود یا خروج از آن را ندارد. آلما به عنوان یک پزشک مشغول به کار است که در نهایت برای پیدا کردن پسر خود تصمیم می‌ گیرد وارد منطقه غیر نظامی DMZ شود‌. این مادر به دلیل این که برای بازماندگان مناطق جنگی الهام بخش است، به عنوان نماد ایستادگی شناخته می شود. 

در داستان DMZ آلما ۲۴ ساعت پس از ورود خطرناک خود به این منطقه غیر نظامی و شکستن قوانین، در پی یافتن پسر خود است. در همین زمان ویلسون و پارکو به دنبال گرفتن تائیده برای دریافت فرمانداری این منطقه غیر نظامی هستند. این ۲ پس از آخرین مناظره خود به دنبال حمایت طرفداران خود هستند و در نهایت دزدی های ویلسون فاش می ‌شود. آلما برای رسیدن به پسر خود فراز و نشیب های زیادی را باید از سر بگذراند و بتواند برای ماندن خود در این منطقه بجنگد. او به دلیل موفقیت و ایستادگی بر روی هدف خود برای رسیدن به پسرش، به عنوان نشانه امید برای مردم محسوب می ‌شود و به آن ها انگیزه می دهد تا از قوانین زورگویانه موجود در این منطقه گذر کنند.

 

سریال DMZ

مجموعه تلویزیونی DMZ در دسته سریال‌ های درام و عاطفی قرار دارد‌ و داستان آن طبق کتاب ‌های کمیک نوشته شده است. نوشتن فیلمنامه این مینی نمایش توسط روبرتو پاتینو انجام شده و کارگردانی آن بر عهده آوا دوورنی و ارنست دیکرسون است. تهیه ‌کنندگان منطقه غیر نظامی دیل ویلیامز و تیم اسکنلان هستند. هنرمندان حاضر در نمایش تلویزیونی DMZ شامل روزاریو داوسون، هون لی، فردی میارس، جردن پرستون کارتر، ونوس آریل، آماندلا جاواها و بنجامین برات هستند. این مجموعه توسط کشور ایالات متحده آمریکا ساخته شده و زبان آن انگلیسی است. این داستان در ۴ قسمت آماده شده که زمان پخش هر قسمت ۵۸ تا ۶۰ دقیقه است. این مجموعه برای اولین بار در ۱۷ مارس ۲۰۲۲ در شبکه HBO Max  بر روی آنتن رفت. فیلم برداری مجموعه تلویزیونی غیر نظامی در آتلانتا انجام شده است. 

 

نقد سریال DMZ

منتقدان درباره ویژگی های مختلف DMZ مانند کارگردانی، نحوه نمایش بازیگران، موضوع جذاب و فیلمنامه خوب، جذابیت و هیجان در مجموعه و نوآوری در آن، تولید و تدوین و... نظرات مثبتی نشان داده‌ اند. از نقاط ضعف داستان غیر نظامی می توان به برخی از جزئیات مثل فیلم برداری آن اشاره کرد که عملکرد ضعیف تری داشته است. البته بسیاری از کاربران به کاریزما بالا بازیگران و هیجانات و واکنش های مطلوب آن ها نظر مثبتی داشته اند. این سریال توانسته در متاکریتیک امتیاز ۵۸ از ۱۰۰ را به دست آورد که نشان ‌دهنده عملکرد متوسط آن است. در سایتImbd نیز کسب امتیاز ۵.۵ از ۱۰ نشان دهنده عملکرد متوسط مجموعه از نظر مخاطبان است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.