دانلود سریال
Taiwan Crime Stories

735 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 155
10
/
6.2
IMDB Rating
12
/
12
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Taiwan Crime Stories
دانلود سریال Taiwan Crime Stories

خلاصه سریال Taiwan Crime Story 2023

سریال داستان های جنایی تایوان شامل چهار رویداد مختلف است که موضوعات ایمان، وسوسه، رستگاری و تعهد را بررسی می کند. آنها شامل یک پرونده کلاهبرداری بیمه خروج قطار از ریل، یک پرونده نابودی خانواده، یک پرونده قتل یک معلم مدرسه ابتدایی و یک قتل کودک در یک پایگاه نظامی است. هر داستان از سه اپیزود طولانی 50 دقیقه ای تشکیل شده است و گروهی کاملاً جدید از شخصیت ها را در آن بازی می کند.

 

عوامل ساخت سریال داستان های جنایی تایوان

سریال Taiwan Crime Story 2023 یک مجموعه تلویزیونی در ژانر جنایی، دران و هیجان انگیز محصول تایوان است. این سریال یکی از معدود سریال های تایوانی است که در سرویس استریم Disney+ منتشر شد. در این سریال بازیگرانی چون الیسون لین، فردریک لی، وی وین سونگ، ادیسون وانگ و فو مینگ پو به ایفای نقش می پردازند. سرپیس استریم دیزنی پلاس، اخیراً یک درام تایوانی راز آلود با عنوان بسیار پنهانی منتشر کرده است: سریال Taiwan Crime Stories. همانطور که از عنوان مشخص است، این سریال از پرونده های جنایی واقعی در تایوان الهام گرفته شده است و انگیزه های جنایات را بررسی می کند. در دریای درام های کره‌ای مانند سریال Connect 2022 و سریال Shadow Detective 2022، روزگاری که درام های تایوانی بر سر زبان ها بودند، گذشته است. اما از آنجایی که صحنه سرگرمی تایوانی از درام های عاشقانه تکراری دور می شود، به نظر می رسد که آن‌ها روی درام هایی با موضوعات اجتماعی مانند درام The Victims’ Game 2020 و موضوعاتی با مضمونی فراطبیعی مانند گاهی اوقات وقتی لمس می کنیم 2021 پایه ای پیدا کرده اند. داستان های جنایی تایوان در دسته اول قرار می گیرد و در اینجا آنچه باید درباره این سریال هیجان انگیز بدانید آمده است.

 

عملکرد سریال Taiwan Crime Story 2023

سریال داستان های جنایی تایوان 2023 در اول فوریه 2023 از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شد. قبل از سریال Taiwan Crime Stories، دیزنی پلاس، سریال زنان در تایپه 2022 را معرفی کرده است که از درام ژاپنی 2016 Tokyo Girl و Small & Mighty اقتباس شده است. اگر قسمت های بعدی در Taiwan Crime Stories نمرات کمتری رو از آن خودش نکنه، احتمالا می توانیم در سال های آینده شاهد تولیدات تایوانی بیشتری در Disney+ باشیم. برای دانلود سریال Taiwan Crime Stories به پایین صفحه‌ مراجعه کنید. همچنین شنیدن لهجه تایوانی و هوکین تایوانی در درام ها شیرین و جذاب است. کاربران وب سایت آی ام دی بی به این سریال در سایت نمره 6.2 از ده رو دادند. سریال داستان های جنایی تایوان 2023 به گونه ای ساخته شده که نویسندگان و کارگردانان آرک های مختلف می توانند وقت خود را برای بررسی یک مورد خاص صرف کنند، بدون اینکه مجبور باشند داستان ها را در کل فصل ها به نمایش بگذارند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.