دانلود سریال
Drops of God قطراتی از خدا

با زیرنویس فارسی چسبیده
2108 تعداد بازدید
User 2
10
/
8.5
AnimeList Rating
User 5240
10
/
8.1
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Drops of God (قطراتی از خدا) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Drops of God (قطراتی از خدا) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Drops of god

الکساندر لژر، خالق راهنمای معروف شراب لژر و شخصیت نمادین در علم نجوم شناسی، به تازگی در سن 60 سالگی در خانه خود در توکیو درگذشت. او دختری به نام کامیل (گفریر) را از خود به جای می گذارد که در پاریس زندگی می کند و هنوز زندگی نکرده است. پدرش را از زمانی که پدر و مادرش در نه سالگی از هم جدا شدند دیده است. وقتی کامیل به توکیو پرواز می کند و وصیت نامه لجر خوانده می شود، متوجه می شود که پدرش مجموعه شراب فوق العاده ای را برای او به جا گذاشته است - به گفته کارشناسان، بزرگترین مجموعه در جهان. اما، برای ادعای ارث، کامیل باید با یک بین‌شناس جوان باهوش، ایسی تومین (یاماشیتا) رقابت کند که پدرش زیر بال خود گرفته و در وصیت نامه لژه به عنوان «پسر روحانی» او نامیده می‌شود. اما آیا ارتباط او با ایسی فقط معنوی است؟

 

عوامل ساخت سریال Drops of God

سریال Drops of God 2023 یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام پروژه جدید Apple TV+ است. این سریال محصول مشترک کشور های فرانسه، آمریکا و ژاپن است.
سریال Drops of God بر اساس مجموعه مانگای همنام که در سال 2004 ساخته و نوشته شده توسط تاداشی آگی، نام مستعار دو برادر و خواهر نویسنده برنده جایزه یوکو و شین کیبایاشی، با آثار هنری شو اوکیموتو است. مجموعه کتاب این مانگا شامل 70 جلد است که بین سال‌های 2004 تا 2014 منتشر شد. این مانگا بسیار مورد تحسین قرار گرفت و با نقدهای تحسین برانگیز برای روایت، شخصیت، هنر، داستان و دانش آموزشی شراب، مورد تحسین زیادی قرار گرفت و در بین طرفداران در سطح محلی و جهانی به یک موفقیت بزرگ تبدیل شد. . چندین بار در فهرست پرفروش‌ترین مانگا نیویورک تایمز و همچنین در بخش غذاخوری و شراب نیویورک تایمز ذکر شد. 
فلور گفریر بازیگر زاده فرانسه است. او بازیگری است که بیشتر برای فیلم Elle 2016، فیلم Je Suis Karl 2021 و فیلم Mr & Mme Adelman 2017 شناخته شده است.

 

عملکرد سریال Drops of God 2023

سریال Drops of God 2023 در تاریخ بیست و یکم آپریل 2023 از Apple TV+ در قالب هشت قسمت منتشر شد. اگر به دنبال داستانی هستید که مطمئن ترین داستان برای جذب افراد باشد، چه Pitch Perfect یا چه سریال Squid Game، چنین داستان هایی دارای تعلیق و درام داخلی هستند. آنها ما را وادار می کنند که بپرسیم "چه کسی برنده خواهد شد؟" این سوال به طور مکرر در سریال Drops of God، یک مینی سریال جدید و لذت بخش Apple TV+ درباره مسابقه ای که در دنیای شراب های گران قیمت برگزار می‌شود، پرسیده خواهد شد. همراه با وینتاز های خوش نظیر، اسنوبگری های حجیم و جریان های زیرزمینی شیک بازی های تجاری، مطرح می شود. اگرچه ایده اصلی سریال Drops of God از یک مانگای موفق ژاپنی به همین نام گرفته شده است، اما این نمایش یک محصول فرانسوی است که داستان را به شکل های بزرگی تغییر می دهد. در جایی که این کمیک 44 جلد به ظاهر بی پایان داشت، این مجموعه در هشت قسمت است و - به طرز شگفت انگیزی - در پایان این هشت قسمت به پایان می رسد. از همه مهمتر، این سریال شخصیت اصلی را از یک مرد ژاپنی به یک زن فرانسوی تغییر می دهد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.