دانلود سریال
Love Village دهکده عشق

1026 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 212
10
/
7.6
IMDB Rating
12
/
12
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال ژاپنی Love Village با زیرنویس فارسی به صورت رایگان - دهکده عشق
دانلود سریال ژاپنی Love Village با زیرنویس فارسی به صورت رایگان - دهکده عشق

خلاصه سریال Love village 2023

در ریالیتی شو ژاپنی Love village شونزده مجرد به خانه ای در کوهستان نقل مکان می کنند تا عشق را در محیطی آرام و ایده آل بیابند و با نشان دادن چهره واقعی، گریه، خندیدن و نزاع، عشق همیشگی خود را کشف کنند. مجردهای 35 ساله و بیشتر با پیشینه های مختلف برای فرصتی دوباره برای عشق به خانه ای در حومه شهر نقل مکان می کنند.  آنها خانه قدیمی روستایی دور از شهر را بازسازی می کنند و یک زندگی مشترک خودکفا دارند.  آیا آنها "یکی" را پیدا خواهند کرد - یا تنها آنجا را ترک خواهند کرد؟

 

عوامل ساخت سریال ژاپنی دهکده عشق

سریال Love village یک مجموعه تلویزیونی در قالب واقعیت و در ژانر عاشقانه محصول کشور ژاپن است، سریال Love Village واکنش های میزبانان خود را روی صحنه نشان می دهد، تمام اکشن ها را برای مخاطبان استودیو و همچنین روی صفحه نمایش می دهد.  در حالی که شرکت کنندگان به خانه ژاپنی قرن نوزدهمی می رسند که در طول مدت سریال Love village این مکان، خانه آنها خواهد بود.

 

عملکرد سریال Love village 2023

به ویژه اگر شما با سبک متمایز و تن ریلیتی شو های ژاپنی آشنا هستید، حتما دانلود سریال Love village رو در لیست دانلود خودتو قرار بدین. علی رغم ماهیت نسبتاً سالم سریال، «حذف‌ ها» بی رحمانه هستند. دانلود سریال Love village به طرفداران ریلیتی شو هایی چون Single inferno پیشنهاد میشه. اگر یک شرکت کننده تصمیم گرفته باشد که کسی را که قرار است با آن برنامه را ترک کند پیدا کرده است، زنگی را به صدا در می آورد و سپس هر کسی که انتخاب شده است یک روز فرصت دارد تا تصمیم بگیرد که آیا با خواستگار می رود یا نه.  اگر همدیگه را ببوسند با هم روستا را ترک می کنند.  اگر پیشنهاد شده بگوید نه، پیشنهاد دهنده باید روستا را به حال خود ترک کند. عشق روستای یک ساعت جذاب و سرگرم کننده است. سریال جزیره عشق در حال حاضر در Netflix در دسترس است. برای دانلود سریال Love village 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.