دانلود سریال
Dance Brothers

462 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 115
10
/
6.3
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Dance Brothers
دانلود سریال Dance Brothers

خلاصه سریال Dance Brothers 2023

دو برادر رونی و ساکاری که برای امرار معاش به عنوان رقصندگان حرفه ای تلاش می کنند.  برای کمک به تأمین مالی رویا های رقص خود، تصمیم می گیرند باشگاه و کلوب خود را راه اندازی کنند که درآمد، مسکن و فضای آموزشی را فراهم می کند.  باشگاه منحصر به فرد و روال های رقص چشمگیر آنها به سرعت باعث شهرت آنها می شود. به زودی جاه طلبی های هنری و روابط شخصی با خواسته های تجاری تداخل پیدا می کند، این تجارت در مقابل اشتیاق است.  وفاداری و محبتی که برادران نسبت به یکدیگر دارند با چیزی که همیشه آنها را در رقص متحد می کرد مورد آزمایش قرار می گیرد...

 

عوامل ساخت سریال برادران رقص ۲۰۲۳

سریال Dance Brothers یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام و رقص محصول کشور فنلاند به زبان فنلاندی است. این سریال ده قسمتی به کارگردانی و نویسندگی مهسا ملکا در سال ۲۰۲۳ منتشر شد. سریال Dance Brothers به دو برادر که سعی می کنند به عنوان رقصنده ها کلوب خود را باز کنند می پردازد. اما انگیزه هنری آنها به زودی با تجارت درگیر می‌شود و رابطه آنها را تهدید می کند.

 

عوامل ساخت سریال Dance Brothers 2023

سریال Dance Brothers در تاریخ دهم می سال ۲۰۲۳ توسط نتفلیکس منتشر شد. این سریال در ده قسمت کوتاه بیست دقیقه ای به انتشار در اومد. سریال Dance Brothers یک نمایش ذاتا احمقانه است. این فرضیه که دو برادر را دنبال می کند که برای ورود به دنیای رقص تلاش کرده اند تا پس از راه‌ اندازی باشگاه خود به شهرت دست یابند.  در عوض، رویکردی سخت و خاکستری به داستان سرایی دارد و داستان خود را بسیار بیشتر از آنچه لازم است جدی می گیرد.  برای دانلود سریال Dance Brothers با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این سریال یا از بریدن عنصر رقص و یا سطح لذت بخش درام سود می برد.  این می‌تواند یک داستان انفجاری در مورد رقصندگان یا یک داستان درون گرایانه درباره دو برادر باشد که سعی می کنند در حالی که جاه طلبی های خود را دنبال می کنند، صمیمی بمانند.  در عوض، نتیجه یک داستان بی اثر است که تمام قطعات فیلمسازی قوی با اجرای نادرست را دارد. همانطور که فصل پیش می رود، همه کلیشه های معمول از جمله مشکلات مالی، عاشقانه بین ساکا و زنی به نام کارو و اختلافات متعدد در درون دراستیک، نامی که به همان اندازه دقیق برای گروه رقص برادر خوانده می شود، ظاهر می شود. در حالی که هیچ مشکلی ذاتاً در سریال Dance Brothers وجود ندارد، با توجه به اینکه نمایش دارای سرعت مناسب، شخصیت های خوب و رقصی شایسته است، خود طرح چیز های زیادی برای دلخواه باقی می گذارد. فقط هیچ چیز در اینجا وجود ندارد که واقعاً برجسته باشد و همچنین چیزی وجود ندارد که واقعاً با آنچه قبلاً دیده ایم متفاوت باشد. پایان بسیار خوب است و در واقع به هر دو شخصیت اصلی اجازه می دهد تا در قوسی رشد کنند که هم رضایت بخش است و هم فضای اضافی برای رشد باقی می گذارد.  سپس دوباره، به امید فصل دوم، مقدار زیادی مسائل حل نشده باقی می‌ماند، بنابر این حتی در این صورت هم کمی شمشیر دو لبه است. اگر از طرفداران رقص هستید و می خواهید همه چیز را در این ژانر تماشا کنید، دانلود سریال Dance Brothers رو بهتون پیشنهاد میشه. با این حال، کسانی که به دنبال چیزی کمی متفاوت یا جدید هستند، بعید است که آن را در اینجا پیدا کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.