دانلود سریال
Judge Me Not من را قضاوت نکن

648 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 27
10
/
7.7
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Judge Me Not (من را قضاوت نکن) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Judge Me Not (من را قضاوت نکن) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Judge Me Not 2023

این فیلم به دنبال داستان یک وکیل زن، زلما جی جانسون است. او در حالی که با مسائل مربوط به سلامت روان، یک رابطه دشوار و یک خانواده متزلزل سر و کار دارد، با برنده شدن یک کرسی قضایی در سن 31 سالگی همه را شگفت زده می کند. جی جانسون، یک قاضی تازه انتخاب شده، قبل از پیوستن به دادگاه شهرداری گلندیل برای اولین بار، با ترس هایش رو به رو می شود و با خانواده و معشوق زندگی اش هم زمان درگیر است. در آنجا، او با یک استالکر با نتایج غیر منتظره برخورد می کند.

 

عوامل ساخت سریال Judge Me Not

سریال Judge Me Not یک مجموعه تلویزیونی در ژانر حقوقی، هیجان انگیز و درام است که بر اساس زندگی قاضی لین تولر ساخته شده است. این سریال داستان زلما جی جانسون، یک وکیل زن باهوش اما مشکل دار را دنبال می کند که با مسائل بهداشت روانی، یک رابطه آشفته و یک خانواده پر هرج و مرج دست و پنجه نرم می کند. در سریال Judge Me Not بازیگرانی چون چینا لین در نقش قاضی زلما جی جانسون، جاناتان چیس در نقش مارتین آلن، جاون ترل در نقش داریل بلدسو و گنا شاو در نقش باربارا لستر به ایفای نقش می پردازند. سریال Judge Me Not نوید یک سریال جذاب را می دهد. در حالی که زلما برای غلبه بر مبارزات شخصی خود و تثبیت خود به عنوان یک قاضی موفق مبارزه می کند، مخاطبان به دنیای زلما کشیده می شوند. این سریال با ترکیبی از درام، دسیسه و هیجان روانشناختی، مطمئنا بینندگان را در لبه صندلی خود نگه می دارد. Chyna Layne بازیگر آمریکایی جامائیکایی است که قبلا در تعدادی فیلم و تولیدات تلویزیونی از جمله فیلم Precious، فیلم Life Support و درام تلویزیونی Push ظاهر شده است.

 

عملکرد سریال Judge Me Not

سریال Judge Me Not یکی از محبوب ترین سریال های تلویزیونی است که در ابتدا در 25 می سال 2023 منتشر شد. این سریال تنها در چند قسمتی که اکنون از فصل اول منتشر شده است، محبوبیت زیادی کسب کرد. برای دانلود سریال Judge Me Not 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. بالاخره فصل اول پخش شد و چند قسمت از فصل اول سریال Judge Me Not پخش شد. سریال Judge Me Not که بر اساس زندگی قاضی مشهور لین تولر ساخته شده است، داستان زلما جی جانسون وکیل زن را روایت می کند که به همان اندازه که نگران کننده است، مشکل دارد. دانلود سریال Judge Me Not به طرفداران سریال هایی با فضای دادگاهی پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.