دانلود سریال
Barracuda Queens باراکودا کویینز

817 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1389
10
/
6.3
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Barracuda Queens (باراکودا کویینز) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Barracuda Queens (باراکودا کویینز) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Barracuda Queens 2023

سریال دزدی گروهی دخترانه در محیطی طبقه بالا. باراکودا کوئینز گروهی از دختران نوجوان ناراضی هستند که از زندگی ممتاز خود در حومه مرفه استکهلم Djursholm بی حوصله شده اند، درگیر یک کمپین فزاینده دزدی از خانه می شوند که همسایه های ثروتمند ساده لوح خود را هدف قرار می دهد. آنها در روز دانش آموزان و دختران موفقی هستند، اما در شب، دزدهای بی رحمی هستند و هیچ کس هرگز به آنها مشکوک نیست…

 

عوامل ساخت سریال باراکودا کویینز ۲۰۲۳

سریال Barracuda Queens 2023 یک مجموعه تلویزیونی در ژانر جنایی، درام و هیجان انگیز محصول سوئد به زبان  است. این سریال در قالب 6 قسمت منتشر شده است که داستان گروهی از زنان جوان را روایت می کند که برای رهایی از توقعاتی که از زنان میره دست به سرقت می زنند. سریال Barracuda Queens 2023 در استکهلم و سوئد فیلمبرداری شده است.

 

عملکرد سریال Barracuda Queens

نزدیک ترین سریال به Barracuda Queens 2023‌ می توان به Euphoria فکر کرد، با این تفاوت که زنان به جای دبیرستان در کالج و دبیرستان هستند و، البته، آنها همچنین در حال سرقت از مردم. خالق Camilla Ahlgren باراکودا کوئینز را بر اساس یک داستان واقعی ساخته است، اما یادداشت های تولید این سریال می گویند که این سریال بسیار ضعیف بر اساس آن داستان است، بنابراین ما نسخه تخیلی را بدون اشاره به رویداد های واقعی می گیریم. برای دانلود سریال Barracuda Queens 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. تمام آنچه گفته شد، اجراهای پنج زن جوان در نقش اصلی همه به خوبی انجام شده است، والدین فقط به عنوان کیسه های ثروتمند و بی معنی به تصویر کشیده می شوند و اپیزود ها به شکلی دلپذیر پیش می‌روند، با مقدار زیادی از موسیقی اواسط دهه 90. سریال Barracuda Queens 2023 به خوبی نوشته شده و بازی شده است و اپیزود های سریع و خنک آن به ما کمک می کند تا از این واقعیت بگذریم که شخصیت های اصلی کم و بیش یک گروه تند و تیز هستند. متاسفانه مدت زمان کوتاه فقط 3 ساعت فرصتی برای عمق بخشیدن به شخصیت ها و انگیزه ها و زندگی شخصی هر دختر که یکی از بزرگ ترین ایرادات سریال است را ندارد.  من همچنین دوست دارم بیشتر از منظر پلیس سریال را تماشا کنم. دانلود سریال Barracuda Queens 2023 را به هر کسی که داستان را جالب می بیند توصیه می کنم.  تقریباً به بدی نمره فعلی 5.5 از 10 نیست. به دلیل دزدی عاشقانه، سرقت، تحقیق و جنایت در سینما و تلویزیون، سرگرمی خوبی بود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.