دانلود سریال
Heartbeat تپش قلب

1716 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 1753
10
/
7
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Heartbeat (تپش قلب) با زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود سریال کره ای Heartbeat (تپش قلب) با زیرنویس فارسی بدون سانسور

خلاصه سریال Heartbeat 2023

سان ووهیول (تکیون) نیمی انسان و نیمی خون آشام است. او به شدت می خواهد تبدیل به یک انسان کامل شود، اما به دلیل یک روز از ۱۰۰ سال، شانس خود را از دست داد. او دلیلی دارد که چرا می خواهد انسان شود. او اتفاقی با جو این هه (وون جی-آن) درگیر می شود. او به عنوان یک پرستار-معلم قراردادی کار می کند و یک مهمانخانه را اداره می کند. او به دلیل پیشینه مالی ضعیف، مشاغل پاره وقت متعددی را پشت سر گذاشت. او را دیگران به عنوان فردی خونسرد می شناسند. شرایط باعث می شود سان وو هیول و جو این هه با هم خانه ای را به اشتراک بگذارند. رابطه آنها کم کم عاشقانه می شود...

 

عوامل ساخت سریال Heartbeat 2023

سریال ضربان قلب (کره ای: 가슴이 뛴다) یک مجموعه تلویزیونی در حال پخش محصول کشور کره جنوبی با بازی اوک تکیون به عنوان سون ووهیول یک نیمه انسان و نیمه خون آشام که به دلیل اختلاف یک روزه در 100 سال نتوانسته بود انسان شود، وون جی آن در نقش جو اینهه یک پرستار نیمه وقت دبیرستان و صاحب یک مهمانخانه و پارک کانگ هیون در نقش شین دو سیک متخصص توسعه املاک و مستغلات به ایفای نقش در سریال Heartbeat می پردازند. 

 

عملکرد سریال ضربان قلب 2023

سریال کره ای ضربان قلب در تاریخ 26 ژوئن 2023 از شبکه KBS2 پخش شد و هر دوشنبه و سه شنبه ساعت 21:45 (به وقت سئول) پخش می شود. همچنین برای پخش در Amazon Prime Video در مناطق انتخاب شده در دسترس است. سریال کره ای Heartbeat در قالب ۱۶ قسمت منتشر خواهد شد. این سریال با کارگردانی لی هیون سوک، لی مین سو ساخته شده است. برای دانلود سریال کره ای Heartbeat 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. بازیگر تکیون که عضو گروه کیپاپ 2pm نیز هست مخاطبین خودش را ناامید نکرد. داستان سریال داستان خنده داری است و تمام بازیگران همکاری می کنند و به خوبی به یکدیگر متصل می شوند. در ابتدا نقش اول زن اونقدر مورد استقبال قرار نگرفت، اما پس از تماشای 20 دقیقه اول، حالا قابل درک است که چرا تولید کننده وو جی را انتخاب می کند. شخصیت تکیون به عنوان یک خون آشام واقعا مناسب او است. من معمولا سریال خون آشام کره ای را به سریال های انگلیسی آن ترجیح نمیدم اما این یکی واقعا خوب و منحصر به فرد است... عملکرد بازیگران عالیه و سزاوار تماشای هستند. دانلود سریال Heartbeat به طرفداران کیدراما و بازیگر تکیون پیشنهاد میشه. آخرین کاری که از بازیگر تکیون دیدیم سریال وینچنزو بود که در آن نقش شجاعانه ای را بازی کرد. اما در این کار، او کمدی است و بازی او فوق العاده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-11-08 15:05:50
    لینک قسمت 17 مشکل داره
    • 1402-11-08 15:06:03
      درود. سریال کلا 16 قسمت هست.
  • 1402-05-19 13:23:50
    سلام لینک قسمت دوازده خراب هست
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.