دانلود سریال
Nineteen to Twenty نوزده از بیست

1159 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 306
10
/
7.8
IMDB Rating
13
/
13
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Nineteen to Twenty (19/20) با زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود سریال کره ای Nineteen to Twenty (19/20) با زیرنویس فارسی بدون سانسور

خلاصه سریال Nineteen to twenty 2023

داستان سریال 19/20 رشد و آزادی جوانان 19 ساله را در 20 سالگی به تصویر می‌کشد. این نمایش به دنبال نسل Z های مختلف خواهد بود زیرا آنها از آخرین هفته خود در 19 سالگی و اولین هفته 20 سالگی خود پس از زنگ زدن در سال 2023 لذت می برند. شرکت کنندگان منحصر به فرد سال را با گذراندن وقت با دوستان خود و آماده شدن آرام اما مطمئن برای بزرگسالی به پایان خواهند رساند. آنها شروع به حضور در "مدرسه 19" می کنند، جایی که در بزرگسالی در مورد چیزهای مفیدی که باید بدانند درس می خوانند. در روز سال نو، همه بازیگران راه خود را از والدین و معلمان خود جدا می کنند تا به «خانه 20» نقل مکان کنند، مکانی برای استقلال و شروع سفر بزرگسالان جدید خود که در آن می توانند جذابیت های رنگارنگ خود را به نمایش بگذارند، پیوند های غیرمنتظره ایجاد کنند و خاطرات معنادار بسازند...

 

عوامل ساخت سریال کره ای 19/20

در سریال کره ای Nineteen to twenty در روز سال نو، همه بازیگران به همراه همدیگه والدین و معلمان خود را ترک می کنند تا به خانه 20 نقل مکان کنند، مکانی مستقل که این بچه ها و دخترها می توانند سفر بزرگسالی جدید خود را آغاز کنند. تنها نکته این است که قرار گذاشتن و دیت در حین اقامت در "خانه 19" مجاز نیست. به محض اینکه آنها 20 ساله می شوند، این قوانین ناپدید می شوند. چه کسی با چه کسی قرار ملاقات خواهد گذاشت؟ چه درامی در انتظار است؟ ما باید نمایش را تماشا کنیم تا بفهمیم! سریال نوزده تا بیست در مجموع 10 قسمت خواهد داشت که هر هفته به صورت دسته جمعی منتشر می شود. این قسمت‌ها در قسمت های 3 تایی قبل از قسمت پایانی که ماه آینده می آید عرضه می شوند. نتفلیکس سرمایه گذاری هنگفتی را برای ایجاد چندین برنامه تلویزیونی بصورت ریلیتی شو انجام داده است. اکنون، کره جنوبی با نمایش ریلیتی شو نوزده به بیست، به دنبال نوجوانانی که در آستانه بزرگسالی قرار دارند، خود را در کانون توجه قرار داده است.

 

عملکرد سریال نوزده به بیست 2023

سریال Nineteen to Twenty قرار است در سراسر جهان در نتفلیکس منتشر شود. از آنجایی که این یک سریال اورجینال انحصاری است، تنها در همین شبکه پخش خواهد شد. برای دانلود سریال کره ای Nineteen to twenty با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. تاریخ قسمت اول تا سوم انتشار نوزده تا بیست فصل اول در روز سه‌شنبه 11 جولای برنامه‌ریزی شده است. دانلود سریال Nineteen to twenty به طرفداران ریلیتی شو های کره ای پیشنهاد میشه. سریال 19/20 ساخته شده توسط کیم جاین، پارک سو جی و کیم یونگ هیون، چندین نوجوان را نشان می دهد که چندین مهارت مهم را یاد می گیرند، باید بدانند که آیا آنها برای زنده ماندن در دنیای خشن بالغ بهم متصل بشن و زنده بمونن.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.