دانلود سریال
My Happy End پایان خوش من

1097 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 277
10
/
6.6
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای My Happy End (پایان خوش من) با زیرنویس فارسی با بهترین کیفیت های موجود
دانلود سریال کره ای My Happy End (پایان خوش من) با زیرنویس فارسی با بهترین کیفیت های موجود

خلاصه سریال پایان خوش من 2024

سئو جائه وون خوش شانس است که زندگی شخصی و کاری تقریباً کاملی دارد. او مدیرعامل یک شرکت مبلمان است که سالانه میلیون ها دلار فروش دارد و همچنین یک اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی با بیش از یک میلیون دنبال کننده است. او یک طراح به نام یون ته او را جستجو می کند تا مدیر کل طراحی شرکتش شود. در زندگی شخصی خود، سئو جائه وون شوهر محبوبش هیو سون یونگ و فرزند دوست داشتنی آنها را دارد.  هیو سون یونگ به عنوان طراح آزاد و استاد طراحی صنعتی کار می کند. او فردی خونگرم است که به ندرت عصبانی می شود. پس از ازدواج آنها، هیو سون یانگ خانواده خود را بر هر چیز دیگری اولویت می دهد. در همین حال، کوون یو جین در همان بخش هنر دانشگاه با سئو جائه وون فارغ التحصیل شد. او دوران سختی را با طلاق خود تجربه می کند و حرفه هنری اش به سرعت در حال محو شدن است. زندگی سئو جائه وون به زودی تغییر می کند.  او توسط افرادی که به آنها اعتماد دارد خیانت می کند و با رازهایی روبرو می شود که اطرافیانش پنهان می کنند...

 

عوامل ساخت سریال My Happy End 2024

سریال پایان خوش من (به کره ای: 나의 해피엔드) یک مجموعه تلویزیونی در حال نمایش محصول کشور کره جنوبی با بازی جانگ نا را، سون هو جون، سو یی هیون، لی کی تاک، کیم هونگ پا، و پارک هو سان است. این سریال داستان زنی را روایت می کند که به دلیل دوران بدبختی دوران کودکی خود به دنبال موفقیت می رود و سعی می کند از امیال و وسواس های خود فرار کند.

 

عملکرد سریال پایان خوش من 2024

این سریال اولین بار در 30 دسامبر 2023 در TV Chosun پخش شد و هر شنبه و یکشنبه ساعت 21:10 (به وقت سئول) پخش می شود. همچنین در شبکه tvN در کشورهای منتخب آسیای جنوب شرقی پخش می شود و برای پخش در Wavve در کره جنوبی و در Viki و Viu در مناطق انتخاب شده در دسترس است. برای دانلود سریال My Happy End 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. اگر به دنبال یک فیلم هیجان انگیز روان شناختی با پیچش ها و چرخش های زیاد هستید، دانلود و تماشای سریال پایان خوش من باید در فهرست شما قرار گیرد. من از تماشای این درام کمی محتاط بودم زیرا خلاصه داستان به شدت به فرض تقلب اشاره دارد. پس از تماشای سریال انتقام ازدواج عالی، مطمئن نبودم که می‌خواهم به یک درام انتقامی دیگر فرصت بدم. اما انتخاب بازیگران دلیل خوبی برای تماشای این سریال است. دانلود سریال My Happy End 2024 به طرفداران بازیگر جانگ نارا و ژانر درام و هیجان انگیز پیشنهاد می شود. جانگ نارا یکی از هنرپیشه های محبوب است و بازی ظریفش ستودنی است.  جانگ نارا با عملکردش شما را مجذوب خود می کند. او محور این حماسه است که در هر دقیقه آنقدر حقایق تکان دهنده آشکار می شود که نمی توانید نفس خود را حبس کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.