دانلود سریال
Poirot پوآرو

705 تعداد بازدید
User 1
10
/
9
AnimeList Rating
User 51899
10
/
8.6
IMDB Rating
70
/
70
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Poirot (پوآرو) بدون سانسور به صورت کامل با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Poirot (پوآرو) بدون سانسور به صورت کامل با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال پوآرو

هرکول پوآرو، کارآگاه معروف بلژیکی، که استعداد بی عیب و نقصی در درگیر شدن در یک معما دارد، به همراه کاپیتان هستینگز و بازرس ارشد اسکاتلند یارد، جیمز جاپ، جنایات را حل می کنند.

 

عوامل ساخت سریال Agatha Christie's Poirot

سریال پوآرو آگاتا کریستی، یا به سادگی پوآرو، یک برنامه تلویزیونی در ژانر درام و معمایی بریتانیایی است. این سریال از 8 ژانویه 1989 تا 13 نوامبر 2013 از ITV پخش شد. برنامه ITV بر اساس بسیاری از سریال های جنایی معروف آگاتا کریستی است که حول محور یک محقق خصوصی تخیلی می چرخد، هرکول پوآرو! دیوید سوچت در نقش این کارآگاه خیالی بازی کرد. این برنامه در 13 فصل و 70 قسمت پخش شد. هر قسمت از رمان یا داستان کوتاه کریستی اقتباس شده بود که پوآرو در آن نقش داشت. در هر اپیزود، پوآرو هم کارآگاه اصلی مسئول تحقیقات یک جنایت، معمولاً قتل و هم شخصیت اصلی اون اپیزود است.
کلایو اکستون با همکاری برایان ایستمن با هم هشت سری اول را نوشتند و تولید کردند. قسمت هایی که از سری 9 در سال 2003 پخش شد، تغییری اساسی در لحن نسبت به سری قبلی داشت. طنز سری قبلی با ارائه هر قسمت به عنوان درام جدی کمرنگ شد و شاهد معرفی عناصر سنگدلی بودیم که در داستان های کریستی اقتباس نشده بودند. نقوش مکرر در اضافات شامل مصرف مواد مخدر، رابطه جنسی، سقط جنین، همجنس گرایی و تمایل به تصویرسازی احشایی بیشتر است. سبک بصری قسمت های بعدی به همین نسبت متفاوت بود: به ویژه، لحن کلی تیره تر.

 

عملکرد سریال پوآرو

متیو پریچارد، نوه آگاتا کریستی اظهار داشت: "شخصا، بسیار متاسفم که او [آگاتا کریستی] هرگز دیوید سوچت را ندید. من فکر می کنم که از نظر بصری او متقاعد کننده ترین شخصیت به نوشته هایش است و شاید بتواند به اندازه کافی عصبانیت را به بیننده منتقل کند!» دانلود سریال Poirot به طرفداران ژانر معمایی و کارآگاهی و رمان های جنایی پیشنهاد ویژه میشه.
دیوید ساچت در نقش پوآرو فوق العاده است و نقش او خوشبختانه در این سریال طولانی‌مدت ثابت است. با این حال، کیفیت اسرار از عالی (Lord Edgware Dies, Death in the Clouds) تا متوسط ​​(کارت های روی میز، رمز و راز قطار آبی) متفاوت است. بهترین اپیزودها معمولاً آنهایی هستند که به طرح رمان ها و داستان های آگاتا کریستی پایبند هستند. بینندگان همچنین اپیزودهای طولانی تر را ترجیح می دهند، زیرا آنها برای اسرار پیچیده تر با انبوه مظنونان، بهتر عمل می کنند. برای دانلود سریال Poirot با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.