دانلود انیمه
Princess Principal: Crown Handler Movie 1 پرنسس مدیر مسئول تاج

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
16153 تعداد بازدید
User 15
10
/
7.66
AnimeList Rating
User 9,465
10
/
7.53
MyAnimeList
1
/
1
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Princess Principal: Crown Handler Movie 1 بدون سانسور به صورت رایگان
دانلود انیمه Princess Principal: Crown Handler Movie 1 بدون سانسور به صورت رایگان
عناوین دیگر
انگلیسی Princess Principal: Crown Handler - Chapter 1
فارسی پرنسس مدیر مسئول تاج
ژاپنی プリンセス・プリンシパル Crown Handler

خلاصه داستان انیمه Princess Principal: Crown Handler Movie 1

یک سوءقصد نافرجام به ملکه پادشاهی آلبیون باعث می‌شود وفاداری جاسوسان در همه طرف نسبت به اتحادهای مربوطه زیر سوال برود. در میان تنش‌های موجود، آنج لو کاره، دوروتی، شارلوت و چیسه تودو با ماموریتی جدید بازگشته اند: نجات صاحب یک کتاب فروشی عتیقه که در زندان پادشاهی اسیر شده است.
با این حال، این ماموریت ساده به زودی با تنش های زیادی همراه می‌شود، زمانی که فرماندهی به تیم وظیفه می‌دهد تا یک جاسوس دوگانه مظنون در خانواده سلطنتی را بررسی کند. آنج و سایر اعضای تیم کبوتر سفید باید با خیانت و خونریزی روبرو شوند، زیرا تلاش می‌کنند با یک جاسوس دیگر تماس بگیرند در حالی که تنها یک چیز را می‌دانند: کد مخفی آن‌ها یعنی بیشاپ.


درباره انیمه پرنسس مدیر مسئول تاج

برخی از سریال‌ها پس از پایان، به تدریج به فراموشی سپرده می‌شوند، چه به دلیل طولانی شدن دنباله آن‌ها و چه به دلیل اینکه از ابتدا مخاطب زیادی پیدا نکرده‌اند. پرنسس پرینسیپال سریالی است که در دسته دوم قرار می‌گیرد، اگرچه دارای ارزش‌های تولید نسبتاً بالایی است و می‌توان گفت دارای لحظات بسیار جالبی است، اما هرگز توجه زیادی جلب نکرد.
داستان شامل ماموریت معمولی دیگری برای جاسوسان است. آن‌ها در تلاش هستند تا از وقوع یک فاجعه بزرگ جلوگیری کنند. رشد شخصیت در فیلم اول واقعاً وجود ندارد اما این فقط فیلم اول است و باید بعداً بهتر شود. تصاویر و موسیقی متن نقاط قوت فصل اول هستند و این فیلم همچنان به ارائه آن‌ها ادامه می‌دهد. از یک آغاز جذاب و زیبا تا یک دنیای استیم پانک بسیار دقیق، کراون هندلرز به ساختن آنچه سریال اصلی به ما داده است ادامه می‌دهد. شخصیت‌ها، همانطور که انتظار می‌رفت زیبا و جذاب به نظر می‌رسند، در حالی که مبارزات به صورت روان انیمیت شدند و شمشیربازی چیساتو همچنان چشمگیر است، اگرچه به سطح صحنه قطار در فصل اصلی نمی‌رسد.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-06-17 04:35:31
    انیمیشن خیلی خوبیه. کارکتر پردازی جالبی داره. جهان سازیش هم عالیه. بهترین ویژگیش موسیقی متن درجه یکش هست. ولی قبلش باید نسخه ی سریالیش رو ببینید.
  • 1400-04-21 04:43:00
    ممنون منتضر بوذم بیاذ
  • 1400-04-21 04:42:51
    عالیه واقعا
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.