دانلود انیمه
Princess Principal: Crown Handler Movie 2 پرنسس مدیر

پخش آنلاین
3469 تعداد بازدید
User 3
10
/
7
AnimeList Rating
User 5,837
10
/
7.7
MyAnimeList
1
/
1
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Princess Principal: Crown Handler Movie 2 با ترجمه و زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود انیمه Princess Principal: Crown Handler Movie 2 با ترجمه و زیرنویس فارسی چسبیده
عناوین دیگر
انگلیسی Princess Principal: Crown Handler - Chapter 2
فارسی پرنسس مدیر
ژاپنی プリンセス・プリンシパル Crown Handler 第2章

خلاصه داستان انیمه Princess Principal: Crown Handler Movie 2

مشکل ترور این است که گلوله‌ها ارزان هستند، دشمنان متعصب اند و حتی اگر یک تلاش ناموفق باشد، همیشه احتمال پیگیری وجود دارد. بنابراین حتی اگر حمله یک تک تیرانداز خارجی به شاهزاده ریچارد نتواند اعلیحضرت را به قتل برساند؛ به زودی مشخص می‌شود که با حمله مجدد قاتلان، فصل شکار آزاد برای افراد سلطنتی آغاز شده است.
اکنون اولویت‌های تیم کبوتر سفید باید بین یافتن بمب‌های مرگبار کاویت که قاچاق شده‌اند و محافظت از مری، خواهر شاهزاده شارلوت و نفر بعدی در صف جانشینی تقسیم شود؛ که با توجه به اینکه خود شارلوت نیز هدف است و در حال حاضر خود را عضوی از تیم کبوتر سفید جا زده است، خطر را دو برابر می‌کند!


درباره انیمه پرنسس مدیر

تاکنون همه آرک‌های پرنسس پرینسیپال شامل تلاش برای کمک به شخص دیگری یا تلاش برای جلوگیری از افشای راز شاهزاده بوده است. که همه جالب بوده اند و به جهانسازی این انیمه کمک کرده اند، اما دختران هرگز احساس خطر نکرده‌اند یا با حریفی روبرو نشده‌اند که واقعاً توانایی‌های آن‌ها را آزمایش کند. اما این اولین آرکی است که واقعاً احساس می‌شود دختران با حریفی روبرو هستند که یک قدم جلوتر و قوی‌تر از آن‌ها است و شرط‌بندی را بسیار بالاتر می‌برد. این سریال اکنون بیشتر شبیه یک فیلم اکشن جاسوسی کلاسیک است.
در مقایسه با فیلم اول، طرفداران معتقدند هیجان کمتری وجود دارد. فیلم اول یک شاهکار بود و طرح داستان فوق‌العاده بود. در اینجا بیشتر چیزها واضح تر هستند. علاوه بر این، نحوه شکست دادن حریفان و حل یک فاجعه در کشتی برای انیمه کاملاً معمولی بود، جایی که دختران کمی بیش از حد قوی بودند (راه خنثی کردن بمب). خود انیمیشن خوب و دیدنی است، اما به نوعی خیلی غیرطبیعی به نظر می‌رسد. طراحی بک گراند ها در موقعیت هایی که کرکتر ها قرار می گیرند هم مناسب و بجاست.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.