دانلود انیمه
Grappler Baki: Saidai Tournament-hen باکی

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
35281 تعداد بازدید
User 83
10
/
8.31
AnimeList Rating
User 50,840
10
/
7.5
MyAnimeList
24
/
24
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Grappler Baki: Saidai Tournament-hen از لینک مستقیم به همره پخش آنلاین با کیفیت به صورت سافتساب
دانلود انیمه Grappler Baki: Saidai Tournament-hen از لینک مستقیم به همره پخش آنلاین با کیفیت به صورت سافتساب
عناوین دیگر
انگلیسی Baki the Grappler: Saidai Tournament-hen
فارسی باکی
ژاپنی グラップラー刃牙(バキ) 最大トーナメント編
معروف به Baki the Grappler II, Grappler Baki Second Season, Baki The Grappler - The Ultimate Tournament, Grappler Baki Maximum Tournament

خلاصه داستان انیمه Grappler Baki: Saidai Tournament-hen

میتسوناری توکاگاوا، برگزارکننده‌ی میدان مبارزه‌ زیرزمینی تاریخی توکاگاوا، تورنمنتی با حضور 38 نفر از بهترین مبارزان جهان برپا کرده است. بسیاری از آن‌ها در رشته‌ مبارزه‌ خود استاد هستند. به جز اسلحه، هر چیزی در رینگ مجاز است تا هر مبارزی بتواند قدرت واقعی و قوی‌ترین فنون مخفی خود را به نمایش بگذارد. باکی هانما که قهرمان این مسابقات است، جایگاه خوبی در تورنمنت دارد. آیا او می‌تواند در صدر قرار بگیرد؟


درباره انیمه باکی

کل فصل درباره تورنمنتی است که توکاگاوا برای یافتن قوی‌ترین مبارز برای همیشه، ترتیب داده است. داستان باکی به شکلی بسیار احساسی و دراماتیک روایت می‌شود. همه چیز بعد از اینکه او تمرین خود را برای کشف خودش به پایان ‌رساند، شروع می‌شود و در رینگ ادامه می‌یابد.
مبارزان برتر برای نشان دادن مهارت‌هایشان گرد هم آمده‌اند. مبارزانی کوچک، بزرگ، جوان، پیر، دیوانه، باهوش، صرفاً حاضر و افرادی که آماده‌اند جان خود را برای پیروزی بدهند، در این تورنمنت حضور دارند. در این فصل می‌توانیم ببینیم که کاراته‌ اُروچی دوپو چقدر پیشرفت کرده است، همچنین پسر او را در حال مبارزه می‌بینیم. این پیرمرد عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و واقعاً ثابت می کند که استاد است.
وقتی نبرد شینوگی کورها و شینوگی کوشو را ببینید، فکر می‌کنید تنها نبرد برادرانه‌ای است که در این فصل می‌بینید، اما غافلگیر خواهید شد. نویسندگان داستان را به شکل بسیار جالبی تغییر داده‌اند و به ما نشان می‌دهند که جک همر در واقع همان هانما جک است.
از قبل بین هانما باکی و ماتسوموتو کوزوئه ارتباطی وجود دارد که در مجموعه 2018 به طور کامل مشخص می‌شود. این واقعیت که نویسندگان آن‌ها را دو برادر می‌کنند، به ما نگاهی بهتر به هانما یوجیرو می‌دهد. بعداً متوجه می‌شویم که او در واقع در زندگی‌اش دو همسر داشته و اولین آن‌ها در جوانی او ظاهر شده است. از آنجا می‌بینیم که او برای تبدیل شدن به هیولایی که می‌شود، چه مصیبت‌هایی را پشت سر می‌گذارد. در مورد نبرد برادران هانما، هر دوی آن‌ها مصمم به یک هدف هستند و آن هم شکست دادن پدرشان و انتقام مادرشان از اوست. یکی مسیر تمرین سخت و نبردهای دشوار را انتخاب می‌کند و دیگری مسیر آرامتری را انتخاب می‌کند.
او علاوه بر دوپینگ، تمرین سختی را پشت سر می‌گذارد که می‌داند عمرش را برای او گران تمام می‌کند و نمی‌تواند پیری را ببیند. خوشبختانه نبرد دراماتیک به نفع هانما باکی رقم خورد و او عنوان قهرمانی خود را حفظ کرد، اما همچنان نمی‌تواند با قدرت پدرش رقابت کند، اما پیشرفت زیادی داشته است. 
در خود مبارزات، انیمیشن خوب عمل می‌کند و لحظات جالبی وجود دارد، اما مواقع زیادی وجود دارد که افت می کند. فلش‌بک‌ها و خلاصه داستان‌ها هم دوباره برگشته‌اند. 

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-02-24 06:46:50
    چرا 480 ؟
  • 1400-07-14 05:32:34
    ترتیب دیدن این انیمه https://www.epicdope.com/baki-which-version-to-watch-complete-watch-guide/ امیدوارم مفید باشه براتون
  • 1399-06-10 13:00:59
    شاهکار بتمام معنا
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.