دانلود انیمه
Major 2nd 2nd Season ماجور

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
17852 تعداد بازدید
User 22
10
/
7.95
AnimeList Rating
User 10,040
10
/
7.47
MyAnimeList
25
/
25
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Major 2nd Season  با زیرنویس فارسی اختصاصی از لینک مستقیم به صورت سافتساب
دانلود انیمه Major 2nd Season  با زیرنویس فارسی اختصاصی از لینک مستقیم به صورت سافتساب
عناوین دیگر
فارسی ماجور
ژاپنی メジャーセカンド

خلاصه داستان انیمه Major 2nd 2nd Season

پس از عبور از چالش‌های گذشته، دائیگو شیگنو همچنان به بازی بیسبال ادامه می‌دهد و اکنون کاپیتان تیم بیسبال مدرسه خصوصی فورین است. او همراه با موتسوکو ساکورا همکلاسی دوران ابتدایی خود، قصد دارد تیم را به سوی پیروزی رهبری کند. با این حال به دلیل شرایط غیرمنتظره، تیم بیسبال فورین تنها با شش عضو باقی می‌ماند: دائیگو، موتسوکو، یایویی ساو، تائو ساگارا، سِیرا کاندوری و هیرومو تانبا.
این تیم با اکثریت بازیکنان زن و کمبود تجربه، در جلب اعتماد و اطمینان بازیکنان جدید یعنی آکیرا نیشینا، آنیتا کاباشیما و چیساتو فوجی با مشکل مواجه می‌شود. با چالش‌هایی همچون نبود مربی مناسب، بازیکنان مشکل ساز و تعداد محدود اعضای تیم، دائیگو تلاش خود را برای کنار هم آوردن تیم برای شرکت در اولین تورنمنت خود به آزمون بیشتر می کند.


درباره انیمه ماجور

سری انیمه ماجور یکی از محبوب ترین مجموعه‌های انیمه‌ای ورزشی تمام دوران ها است. شخصیت‌پردازی، مسابقات نفس گیر و روایت داستانی طولانی مدت که در چندین فصل با ثبات حفظ شده است، طرفداران را به شیوه‌های مختلف مجذوب خود کرده است.
فصل دوم چند سال پس از فصل اول رخ می‌دهد، جایی که دائیگو شیگِنو اکنون در مقطع راهنمایی تحصیل می‌کند و کاپیتان تیم بیسبال فورین شده است. تیمی که به دلیل اخراج بسیاری از اعضای پسر به دلیل یک حادثه سرقت از فروشگاه، عمدتا پر از دختران است. دائیگو تنها با یک پسر (و بعدها دو پسر) برای تشکیل یک تیم بیسبال با کمترین تعداد ممکن بازیکن به دختران می‌پیوندد. حتی مربی مناسبی هم برای این تیم وجود ندارد، بنابراین با وجود سابقه رقابتی فورین، کمبود نیرو دائیگو را در موقعیتی دشوار قرار می‌دهد.
بطور کلی، داستان این انیمه ورزشی هیجانی بسیار سرگرم کننده است. با رویکردی تازه به ترکیب شخصیت‌ها و تمرکز طولانی‌مدت بر بخش راهنمایی متوسطه که پس از این فصل نیز ادامه خواهد یافت، این فصل پایه‌های داستان آینده این نمایش را نشان می‌دهد.
فصل آینده جایی است که بسیاری از مسابقات مهم آغاز خواهد شد، بنابراین این فصل بیشتر بر توسعه شخصیت‌ها و ایجاد تنش برای دائیگو و رقبای آینده تمرکز دارد. در برخی نقاط داستان، ریتم داستان سریعتر می‌شود، مانند پایان برخی مسابقات و یک پرش زمانی غیرمنتظره وجود دارد که کمی عجیب است.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-06-29 23:33:38
    بقیه قسمت ها تاخیر خوردن
  • 1399-05-22 09:50:39
    طبق معمول همیشه،انیمه های ورزشی ترجمه نمیشه...
    • 1399-05-22 09:50:41
      اره ی انمیه ورزشی هس دوبله هم شده روزها خخخح تو شبکه پویا نشون میده
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.