دانلود سریال
Blue Planet II

1316 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 43127
10
/
9.3
IMDB Rating
7
/
7
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Blue Planet II
دانلود سریال Blue Planet II

خلاصه داستان سریال Blue Planet II

Blue Planet II در واقع ادامه ‌ای بر مستند Blue Planet است که در سال ۲۰۰۱ تولید شد. این مستند تلویزیونی در ۷ قسمت ارائه شده که از زندگی کوسه‌ های وحشی گرفته تا موجودات کوچک تری مانند جلبک‌ ها و پلانکتون ‌ها در آن به تصویر کشیده شده است. در نتیجه، اگر دوست دارید بیشتر درباره دریا و اقیانوس ها بدانید، این همان موردی است که برای شما مفید خواهد بود.

در این اثر تصاویر و فیلم‌ هایی از زندگی دریا در بخش ‌های مختلف و متنوعی از دریا های جهان از جمله اقیانوس اطلس، اقیانوس آرام، اقیانوس هند و قطب جنوب نشان داده می‌ شود. این مستند به روایت دیوید آتنبرو، مستند ساز و طبیعت‌ گرد انگلیسی ساخته شده و از تصاویر زیبا، صدا ها و موسیقی های جذاب برای هر قسمت استفاده شده است. موضوعاتی که در این مستند مورد بررسی قرار می ‌گیرند، شامل آب های عمیق، سواحل، جنگل های آبی، زندگی شبانه دریا، منابع دریایی و جزایر مرجانی است. در نتیجه، می توان Blue Planet II را به عنوان یک اثر طبیعی فاخر ستود.

 

سریال Blue Planet II

این مستند در سال ۲۰۱۷ تولید شده است که مدت زمان هر قسمت آن حدود ۶۰ دقیقه خواهد بود. این مستند با همکاری شبکه بی بی سی و شبکه AMC تولید شده و در تاریخ ۲۹ اکتبر ۲۰۱۷ ابتدا در شبکه بی بی سی پخش شد. مستند Blue Planet II با استفاده از تکنولوژی ‌های پیشرفته تولید شده است. برای تصویربرداری این مستند، از دوربین ‌هایی با وضوح 4K و 8K استفاده شده که تصاویر بسیار واضح و با کیفیتی را به نمایش می‌گذارند. همچنین برای تصویربرداری زیر آب از دوربین های مخصوص ضد آب استفاده شده است. این مستند توسط شرکت تولیدی BBC Natural History Unit تولید شده است.

این شرکت در زمینه تولید مستند ‌های محیط زیست و طبیعت بسیار موفق بوده و تولید کننده مستند‌ هایی مانند Planet Earth و Frozen Planet نیز بوده است. کارگردان این مستند جیمز هیتچنسون است که قبلاً در تولید مستند‌ های طبیعی نیز به عنوان کارگردان شرکت داشته است. نویسندگان اصلی این مستند، جیمز هیتچنسون و تام هیوز هستند. همچنین برای نوشتن صحنه ‌ها و توضیحات این مستند، از کارشناسان زیست ‌شناسی و طبیعت مانند دیوید آتنبورو، مارک بری و جولی بروکس  نیز بهره گرفته شده است. در Blue Planet II، صداپیشه اصلی دیوید آتنبورو است که با صدای خود توضیحات لازم را برای دیدن تصاویر زیبا و حیرت ‌انگیز ارائه می ‌دهد.

 

نقد سریال Blue Planet II

مستند Blue Planet II با ارائه تصاویر و اطلاعات با ارزش درباره حیات دریایی، اهمیت حفظ زیستگاه های طبیعی و محیط زیست را بیشتر نشان می دهد. از همین رو این مورد به عنوان یکی از بهترین مستند های تلویزیونی در دنیا شناخته شده است. در مراسم جوایز BAFTA 2018، Blue Planet II جایزه بهترین مستند و همچنین جایزه بهترین عکاسی را کسب کرد. همچنین در سایت IMDb این مورد با رتبه ۹.۳ از ۱۰ در بین بهترین مستند های تلویزیونی تاریخ قرار دارد. این درصد بالای رضایت مندی از یک سریال مستند واقعا شگفت انگیز خواهد بود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.