دانلود انیمه
Kara no Kyoukai Movie 5: Mujun Rasen باغ گناهکاران: تناقض پارادیگم

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
15374 تعداد بازدید
User 40
10
/
8.72
AnimeList Rating
User 132,404
10
/
8.52
MyAnimeList
1
/
1
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Kara no Kyoukai Movie 5: Mujun Rasen با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم با کیفیت بلوری
دانلود انیمه Kara no Kyoukai Movie 5: Mujun Rasen با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم با کیفیت بلوری
عناوین دیگر
انگلیسی The Garden of Sinners Chapter 5: Paradox Spiral
فارسی باغ گناهکاران: تناقض پارادیگم
ژاپنی 劇場版 空の境界 the Garden of sinners 第五章『矛盾螺旋』
معروف به Kara no Kyoukai: The Garden of Sinners Movie 5, Borderline of Emptiness: Paradox Spiral, The Garden of Sinners: Paradox Paradigm

خلاصه داستان انیمه Kara no Kyoukai Movie 5: Mujun Rasen

در نوامبر 1998، دو قتل همزمان در مجتمع آپارتمانی اوگاوا که به تازگی ساخته شده است، در قلب شهر میفونه رخ می‌دهد. قاتل که توموئه انجو است، با وحشت فرار کرده. او متوجه می‌شود که توسط پلیس تعقیب نمی‌شود و خبری از این حادثه از طریق رسانه‌ها گزارش نشده است. پس از اینکه شیکی ریوگی توموئه را از دست گروهی از اراذل و اوباش دفاع می‌کند، به او اجازه می‌دهد از خانه خود به عنوان مخفیگاه استفاده کند. با این حال چند روز بعد، توموئه با تعجب متوجه می‌شود که مادرش زنده است، حتی اگر مطمئن باشد که او را کشته است.
به طور اتفاقی، میکیا کوکوتو در حال تحقیق در مورد یک نکته است که همکارش توکو آوزاکی در مورد قتل در مجتمع آپارتمانی منحصر به فرد دریافت می‌کند. در حالی که او اطلاعات بیشتری در مورد این حادثه کشف می‌کند، میکیا علاقه خاصی به توموئه پیدا می‌کند. میکیا با تصمیم به تحقیق بیشتر در مورد او، به زودی حقیقت ناراحت کننده مجتمع اوگاوا را کشف می‌کند.
پنجمین قسمت از این مجموعه فیلم‌ها، یک راز پیچیده را با موضوعات و شخصیت‌های شناخته شده ترکیب می‌کند تا یک داستان تاریک و تامل‌برانگیز تولید کند.


درباره انیمه باغ گناهکاران: تناقض پارادیگم

پنجمین قسمت از این مجموعه تا حدودی از چهار قسمت قبلی نه تنها از نظر زمان پخش (تقریباً دو ساعت)، بلکه از نظر آرت استایل و داستان نیز متفاوت است. داستان که تقریباً دو ماه پس از Fukan Fuukei اتفاق می‌افتد، با دنباله‌ای از وقایع غیر خطی آغاز می‌شود که با ادامه فیلم به تدریج روشن می‌شوند. خود داستان حول محور پسری به نام انجو توموئه سیر می کند که توسط ریوگی شیکی از دست گروهی از اراذل و اوباش نجات می‌یابد. در این مدت به نظر می‌رسد کوکوتو میکیا در حال انجام کاری است و آوزاکی توکو در حال تحقیق در مورد یک شایعه عجیب است که از یک پلیس آشنا شنیده.
مشکل اصلی در جهت دهی داستان این است که بسیاری از مردم از مسیری که در پیش می‌گیرد گیج خواهند شد. توالی‌های متعددی وجود دارد که چندین بار تکرار می‌شوند و داستان تمایل دارد نه تنها از یک زمان به زمان دیگر، بلکه از یک رویداد به رویداد دیگر بپرد. نتیجه چیزی است که بیشتر شبیه تولیدات ساتوشی کن است و در حالی که بسیاری از افرادی که از پیچ و خم‌های متعددی که در داستان رخ می‌دهد لذت می‌برند، تعداد زیادی نیز وجود خواهد داشت که از این اطلاعات زیادی که باید پردازش کنید، دل زده خواهند شد. آرت استایل و انیمیشن در طول سریال تاکنون در بالاترین سطح بوده است، و در این اپیزود هم بسیار عالی عمل می کند. پس‌زمینه‌ها به خوبی طراحی شده‌اند و تلاش زیادی شده است تا اطمینان حاصل شود که عناصر خاصی در این زمینه از مفهوم داستان پیروی می‌کنند.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-08-26 02:44:05
    فیلم پنجمش با اختلاف بهترینه تو مجموعش
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.