دانلود انیمه
Kara no Kyoukai Movie 7: Satsujin Kousatsu (Go) باغ گناهکاران: بررسی قتل بخش دوم

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
15353 تعداد بازدید
User 38
10
/
8.44
AnimeList Rating
User 112,570
10
/
8.38
MyAnimeList
1
/
1
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Kara no Kyoukai Movie 7: Satsujin Kousatsu (Go) از لینک مستقیم با کیفیت بالا به همراه زیرنویس سافت ساب
دانلود انیمه Kara no Kyoukai Movie 7: Satsujin Kousatsu (Go) از لینک مستقیم با کیفیت بالا به همراه زیرنویس سافت ساب
عناوین دیگر
انگلیسی The Garden of Sinners Chapter 7: A Study in Murder - Part 2
فارسی باغ گناهکاران: بررسی قتل بخش دوم
ژاپنی 劇場版 空の境界 the Garden of sinners 第七章『殺人考察(後)』
معروف به Kara no Kyoukai: The Garden of Sinners Movie 7, Borderline of Emptiness: Murder Speculation (Part 2), The Garden of Sinners: ...not nothing heart

خلاصه داستان انیمه Kara no Kyoukai Movie 7: Satsujin Kousatsu (Go)

در فوریه 1999، زنجیره ای از قتل‌ها شیکی ریوگی و میکیا کوکوتو را بر لبه پرتگاه قرار داد. این جنایات شباهت آزاردهنده ای با مجموعه مشابهی از قتل‌ها در سال 1995 داشتند. زمانی که شیکی و میکیا برای اولین بار ملاقات کردند و یک میل تاریک و قاتل را بیدار می‌کنند که از آن زمان در روح شیکی خوابیده است. با توجه به اینکه شیکی به دلیل دخالت در قتل‌های گذشته و شباهت ظاهری به قاتل مظنون است، او و میکیا برای یافتن مجرم واقعی راهی می‌شوند.
در میان تحقیقات جداگانه خود، با سرنخی که میکیا از پسر عمویش، بازپرس پلیس دایسوکه آکیمی دریافت می‌کند، میکیا به زیر شکم شهر میفونه کشیده می‌شود، زیرا نجات روح شیکی در عزم او برای اثبات بی‌گناهی او برای همیشه نهفته است.


درباره انیمه باغ گناهکاران: بررسی قتل بخش دوم

قسمت هفتم و نهایی این مجموعه نه تنها رویدادهای فیلم دوم را دنبال می‌کند، بلکه از رشته‌های چندین داستان قبلی برای بافتن یک داستان جالب و گاهی آزاردهنده درباره وسواس استفاده می‌کند. قسمت دوم این انیمه در فوریه 1999، یک ماه پس از Oblivion Recording و بیش از سه سال پس از وقایع فیلم دوم اتفاق می‌افتد. این بار به نظر می‌رسد قاتل سریالی از قسمت اول بازگشته است و با پیدا شدن یکی یکی اجساد، میکیا کوکوتو به دنبال پاسخ می‌گردد زیرا همچنان معتقد است که ریوگی شیکی مسئول مجموعه قبلی قتل‌ها نبوده و او در جنایاتی که اکنون مرتکب می‌شود بی‌گناه است.
در همین حال، شیکی شب به شب در کوچه‌های تاریک پرسه می‌زند... یکی از چیزهایی که واقعاً این فیلم را از بقیه سریال متمایز می‌کند، این است که طرح داستانی آن بسیار محکم تر و روان تر از اکثر قسمت‌های قبلی است. تمام فیلم‌های این سری دارای انیمیشن شگفت انگیز هستند و قسمت پایانی نیز از این قاعده دور نیست. استفاده از یک پالت رنگ تیره، بک گراند تاریک داستان را برجسته می‌کند و همچنین شخصیت‌ها و مناظر را تکمیل می‌کند.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-06-13 08:27:06
    قسمت هفتم واقعا میشه گفت یه شاهکاره (ن ک قبلیاش بد باشن ولی این اصن مستر پیس هستش) کوچیک ترین نقصی این سری نداره ، حتما ببینید تا اخرین قسمت رو.
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.